fredag 25 mars 2016

Grattis Älskade Hugo =) Fina Johnny kom & han Tatuera Älskade Linn & sen gjorde han Lyx Påskmiddag =) Fina Malin kom & ska sova över =) Vi har Påskmiddag & Påskmys =)

Hipp hipp HURRA Stort Grattis Älskade Hugo på din 3 Årsdag =) 
Tänk att det redan gått 3 år sedan mitt fina barnbarn Hugo föddes gud vad fort tiden går .
Önska jag var där & kunde vara med & fira Hugo men jag ringde & prata med dom =) 
Idag kom fina Goa Malin hit & ska sova här inatt så det ska bli super mysigt =) 
Fina Johnny kom & han fick äran & den enda som har mitt förtroende att tatuera min älskade Dotter Linn =) 
Så nu har min älskade Linn sin  första tatuering & den blev super bra så vi är mer än nöjda framför allt Linn är så extremt glad & nöjd =) 
Johnny är ju bäst på allt ;) 
Johnny lagade Påskmiddag & jag kan säga att han gjorde det igen :) 
Han gjorde fylld baconinlindad kyckling med hasselbackspotatis med bacon & ost på HIMMELSKT gott ,det var helt magisk & världens godaste påskmiddag kan jag lova =) 
Vi alla åt så vi sprack =) 
Idag är det ju våffeldagen & vi brukar göra våfflor & fira lite extra eftersom Hugo föddes på denna dag ,men i år fall ju påsken in på våffeldagen så vi tar & gör våfflor en annan dag =) 
När fina Pernilla slut jobbet vid 22 kom hon hit & det är så trevligt ha dom här =) 
Kolla andra blogen på allt MYS & jag är ju så Lycklig att jag finner inga ord ;) 
Men det ser ni i andra bloggen wiiiie HAPPY HAPPY ;) 
Stort Grattis Älskade Hugo på din 3 Årsdag ,Farmor saknar dej & älskar dej !!! 
Farmors älskade Prins Hugo Grattis på din 3 Års dag =) 
Kolla vilken snygg mikrofon & ros & ett band med noter Johnny målat upp & ska tatuera älskade Linn =) 
Johnny gjorde parisare till Lunch när han kom =) 
Ordningen är återställd Johnny är här igen ;) 
Johnny målar & skissar för fullt så extremt duktig han är =)
Nu är den upp målad på älskade Linns höger överarm =) 
KÄRLEKSBARNET Linn så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Linn ska få sin första tatuering =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Linn nervös inför att tatuera sej =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Docka Angel har målat tatuering på sej själv =) 
Premiär nu blir Prinsessan Linn tatuerad av Bästa Johnny =)  
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel har målat en tatuering med tuschpenna & hon måla ett hjärta & skrev M + P i hjärtat för Mamma & Pappa så otroligt gulligt gjort =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel har målat tatueringar på hela sin arm =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel har gjort en tårta =) 
Älskade Angel har gjort en tårta till oss =) 
Angels fina tårta hon bakat & grejat ihop så duktig hon är =) 
Nu är älskade Linns tatuering klar & på plats =) Den blev otroligt fin & hon är extremt nöjd & glad =) Tack underbara Johnny du är bäst =) 
Johnny gjorde hasselbackspotatis med bacon & ost YUMMIE!!! 
& Fyllda baconinlindade kycklingfileer extremt & himmelskt gott =) 
Mmmm YUMMIE !! Vi får världens godaste påskmiddag som Johnny gjort =) 
Fina Johnny ,Daniel & Rebecca ...
Världens bästa kock & tatuerare Johnny =) 
Mammi & Angel,Rebecca ,Daniel ,Johnny ,Malin ,Linn & Jonathan sitter till bords nu blir de himmelsk påskmiddag =) 
Mammi & Angel åt så vi trodde vi skulle spricka =) 
Underbara Linn & Jonathan & Malin =) 
Magiskt & Himmelsk gid påskmiddag som fina Johnny fixat till oss Tusen tack Johnny =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Världens Bästa Angel äter för fullt =) 
Dagens instagrambild på vår mysiga & himmelskt goda påskmiddag =) 
Instagrambild på oss & vår Påskmiddag =) Tusen tack underbara Johnny för allt du gör =) 

Vi finner inga ord för hur god mat Johnny gör =) 
Vi har haft en magiskt trevlig & rolig dag/kväll & underbar påskmiddag osv =) 
Älskade Linn blev tatuerad för första gången, så det är en stor Premiär & stor dag =) 
Nu har Älskade Daniel & Rebecca kört Pernilla & Johnny till stan för att hämta Ragnar sen släppa av dom hemma .
Jag & Malin har mys ner oss i sängen & ska se filmen REMEMBER SUNDAY så ha en underbar kväll på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen =) 

 kram