onsdag 16 mars 2016

Gjort Ögonfransar idag =) Fina Johnny & Loke kom & gjorde världens godaste kyckling/bacon gratäng med ris & sen gjorde Johnny dom goda baguetterna =)Jonathan kom med flyget från stockholm =) Angel & Loke busa & lekte =)

 
Hej & Hopp i alla hus & hem =) idag fick jag ringt telia ang de sim kortet vi har på Angels samsung surfplatta "Surfis" som Angel kallar den ,jag tog det kortet & satte i Angels nya tele men det funka inte riktigt så satte tillbaka det i surfis .
Så nu fick jag beställt ett nytt simkort & nummer till älskade Angels telefon & på köpet fick jag välja en till telefon så snart kommer det hem & ska bli kul göra iordning för Angel =) 
Lite kul att hon får sitt eget första telenr & vi tog familj så vi ringer skickar medd helt grattis & fri surf så nu kan snart Angel ladda ner hur mycket spel som helst på sin tele =) 
Jag åkte till Belinda idag & Gjorde ögonfransar för första gången & gud vad bra det blev & hon var super duktig & snabb =)
Hon utbrast " Gud vad Långa & Fina ögonfransar du har det har jag inte sett innan " så det var kul & höra & jag vet jag har jättelånga fransar =) 
Hon blev orolig för hon trodde inte hon hade så långa fransar som jag har för normalt brukar folk ta 12 & då får dom långa fransar men mina är 14 normalt så hon leta upp 14 så jag fick fransar som är lika långa om mina men de blev super bra =) 
När vi Hämta upp Angel på förskolan plocka vi upp Fina Johnny & Loke =) 
Gud vilken Lyx vi har Johnny kom & gjorde världens godaste kyckling/bacon gratäng & ris YUMMIE!!! 
Jag kommer ha gått upp hur mycket som helst när min älskade Make kommer hem haha 
Angel & Loke lekte sin vattenlek i badrummet & hade super kul ,idag bada dom även så det var mycket skratt & bus =) 
Efter maten kom Pernilla en stund & fika så mysigt =) 
Sen åkte Pernilla & Loke hem & snälla goa fina Johnny stanna & Gjorde baconinlindad bagetter så Älskade Linns kille Jonathan skulle få smaka nu när han kom med flygget 22,10 från stockholm =) 
Finner inga ord för hur snälla goa & fina Johnny & Pernilla är =) 
Jag känner mej så otroligt berikad ha så fina vänner ,ni är BÄST !!! 
Såhär blev mina fransar =) 
De blev lika längd som mina egna =) Här är dom inte i ordning gjorda men skönt att alltid ha dom målade så slipper man själv haha 
Fina Loke åker för fullt =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel tar fart & ska åka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel & Loke åker för fullt =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Blir underbar middag i dag igen som fina Johnny lagat =) 
Mmmm YUMMIE!!! Gudars vad god denna kyckling/bacon gratäng var =) 
Jag fick paket idag med lite kläder =) 
Ny T-shirt med ett vitt linne i =) 
En tunika/klänning =) 
Med ett linne i med strass =) 
Även en till tunika/klänning i rött =)
Med fina strass detaljer i =) 
En ljusrosa mys tröja med fickor på =) 
Nya stretch jeans =) 
En till tunika/klänning =) 
Lite nya trosor =) 
Angels fick leggings & topp/tunika =) 
Angels tunika med leggings till =) 
Angel fick nya byxor samma som Mammi har =) 
Angels nya byxor =) 
Angel fick en fin vit kofta =) 
Underbar fin kofta till Angel =) 
Ny morgonrock till mej =) 
Med fina spets detaljer på armarna =) 
Min Nya morgonrock med spets detaljer =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Satan i Gatan vilken gudomlig mat Johnny gör =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel,Loke & Johnny =) 
Prinsessanc Angel så LOVELY & Loke & Johnny !! 
Fina snälla goa Johnny tusen tack för allt du gör & för att du är vår vän !! 
Fina Jonathan har kommit med flyget från stopckholm & fina Johnny har gjort baconinlindad baguett tills han kom =) 
Älskade Linn & Jonathan nu när Jonathan kom med flygget =) 
Prinsessan Linn & Jonathan äter den goda baconbaugetten Johnny gjort =) 
Älskar denna bild med mina underbara Döttrar Angel & Linn !!! 
Gud nu är man så mätt så man spricker tack vare Johnnys super goda mat =) 
Kände jag blev så rörd till tårar när jag titta på fina johnny & såg han stod där gjorde mat & greja ,han är ju bara så extremt snäll go & omtänksam ,jag finner inga ord ...
Är så extremt glad & lycklig över att ha träffat Johnny & Pernilla dom är bara så UNDERBARA & med såna vänner är man riktigt rik kan jag lova.
Tack att ni finns & tack att ni är våra vänner =) 
Nu ska jag mysa ner bredvid min Lilla Angel som får sova med mej inatt & hon stenslockna förut efter allt bus & lek med fina Loke =) 
Linn & Jonathan ska mysa ner sej se tv & umgås eftersom han kom nu ikväll =) 
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)