onsdag 23 mars 2016

Fixat Fransarna på Linn & Fyllt i mina =)Angel gjort så Fint PåskPynt =)Shoppa inför Påsk =)

 
Till mina underbara Vänner =) 
Hej & hopp Godingar ,här på Ranchen grejar vi för fullt inför Påsk & lite ledigt =)
Kan inte utrycka i ord vår lycka just nu den är total & det är så mycket positivt på gång men det har ni säkert redan sett i andra bloggen så då förstår ni vår lycka ;) 
Vi går bara & njuter & räknar ner dagarna tills min älskade Make Peter kommer hem ;) 
Gud att man kan sakna någon så mycket & det pirrar i hela kroppen snart är han hemma igen så underbart =) 
Älskar dej så mycket min underbara Make Peter =)  
Idag fick älskade Linn fixat sina ögonfransar & jag fyllde i mina =) 
Skönt göra sej lite fräsch =) 
Sen var det lite påskshopping =) 
Älskade Angel har gjort super fina påsk saker på förskolan som hon tog med hem ,gud vad stolt jag blir & det är det finaste påskpyntet det som Angel gör =) 
Check andra Bloggen säger jag bara lovely ;) 
Blev fel i bokningen hehe 
Här blev det rätt i bokningen på våra biljetter haha 
Instagrambild på våra biljetter =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel på väg in till förskolan =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Docka Angel =) 
Älskade Angel så glad att gå på förskolan =) 
KÄRLEKSBARNETLinn så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Nu är fransarna fixade =) 
Shoppat lite påskäggsgodis =) 
Lite gotta att fylla äggen med =) 
Wow kolla vad fint Påskpynt jag fick av älskade Angel =) 
Super fin kyckling & påskgubbe som älskade Angel gjort =) 
Se så sött påskägg man ska hänga i påskriset som underbara Angel gjort =) 
Den har ögon & är så fin tack älskade Angel så duktig du är =) 
Världens finaste påskpynt har Angel gjort =) 
Se vad fina ägg & hänga i påskriset =) 
Tusen tack min älskade Angel för allt fint påskpynt du är så duktig !!! 
En självklar instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel visar stolt upp sitt fina påskpynt hon gjort till mej tack underbara Angel !! 
Världens Vackraste Angel så underbar & fin !! 
Mammis Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Blev pasta & köttbullar idag snabbt & lätt =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel !! 
Mammis Älskade Docka Angel busar med Mammi =) 
Underbara Angel ska göra sej klar för kvällen & sova =)
Älskade Angel Så otroligt mysig & fin !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel myser med sin Badde =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel =) 
Världens underbaraste Angel somna fort & gott !! 
Världens Bästa & Finaste Angel sover så gott & tryggt !!
Självklar instrgambild på min underbara Guda Gåva Angel !!!
Nu ska jag Mysa ner & se lite på tv & prata med min underbara Make Peter i tele & skype igen ;) 
Vart en mysig dag & vi har fått grejat en hel del & Angel längtar tills imorgon då hennes påsklov börjar =) 
Gud vad underbart se lilla Angel ligga sova så tryggt & gott & höra hennes andetag är som ljuvaste musik i mina öron =) 
Hoppas ni andra har det bra där på andra sidan skärmen ?! 
Ha en fin kväll så hörs vi som vanligt imorgon igen =)