tisdag 29 mars 2016

Firar Våffeldagen =) Angel har ju Påsklov än så blev ute lek & bus i det Underbara vädret =) Min Älskade Linn & Jonathan åkte till stockholm :( Gud Vad Tomt !!

 
Godkväll på er Godingar ,imorse när jag kolla min fb hade 165st vänner gratulerat mej där &  87 st på chatten & många mail  =) 
Gud vad glad jag  blev tack alla fina =) 
I morse låg jag & Angel & hade mys morgon såg på barntv & bara slöa fram till kl 7,30 då gick vi upp gjorde frukost =)
Vi bestämde att vi firar våffeldagen idag eftersom vi inte fira den 25e eftersom Johnny gjorde supergod middag den dagen =) 
Älskade Angel var med & Vispa när jag gjorde smeten ,Angel tycker det är så kul att vispa & greja med mat & hon är otroligt duktig min lilla hjälpreda =) 
Sen var de massa mys & bus & tyvärr åkte min älskade Dotter Linn & Jonathan till stockholm idag .
Gud vad Tomt det blev & jag känner redan nu stor saknad & det var så svårt hålla tårarna borta för att inte visa lilla Angel att jag var ledsen .
Angel börja gråta & sa att hon inte ville stora syster skulle åka & det gjorde ont i mitt hjärta .
Men som tur är kommer älskade Linn snart hem igen =) 
Jag & Angel bada & sen myste ner oss i soffan kolla lite på barntv fast det är otroligt tomt utan min Älskade Linn.
Hoppas nu att allt går bra & att Linn får må bra nu . 
Kolla andra bloggen för hur mys vi hade de idag ute & alla bilder osv =) 
Kul & se så många som gratulera mej igår & på chatten var det 87st & sen massa mail & sms =) =) 
Mammis Älskade Docka Angel leker & grejar för fullt =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel har knutit fast ombands hon gjort & gr massa grejer =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel ute & sparkcyklar =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel !!
Prinsessan Angel njuter av det sköna vädret =) 
Älskade Angel sparkcyklar =) 
Mammis Älskade Mystrollis sparkcyklar för fullt =) 
Världens Bästa Angel så vacker & fin !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel ute & njuter i de sköna vädret =) 
Angel älskar att sparkcykla =) 
Sötisen Angel =) 
Hej & hå här kommer Angel åkandes =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel !!!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel är Mammis underbara Hjälpreda =) 
Angel vispar ägg & socker =) 
Angel hjälper till göra Våffelsmeten =) 
Prinsessan Angel är så otroligt duktig & hjälpsam =) 
Instagrambild på min underbara Angel =) 
Det blev massa våfflor =) 
Instagrambild på att vi firar våffeldagen =) 
Vi firar våffeldagen med våffla & korv som vi gör i Norge =) 
Världens Underbaraste Angel blev så lycklig över våfflorna =) 
Världens Bästa Angel gottar sej med våfflor som hon älskar =) 
Mina underbara döttrar Angel & Linn busar & leker =) 
Äkta syskon kärlek  & bus =) 
Världens underbaraste döttrar Linn & Angel !! 
Se vad kul mina älskade Prinsessor har =) 
Gud Vad Jag Älskar Er mina Underbara Döttrar !!!
KÄRLEKSBARNEN Linn & Angel så  ÄLSKADE & ÖNSKADE !!! 
Syskon Kärlek mina underbara tjejer =) 
Mammis Underbara Angel !!!
Världens finaste döttrar & svärson =) 
Älskade Angel,Linn & Jonathan kramas hejdå för nu ska dom åka ... 
Prinsessan Angel & Linn & fina Jonathan !! 
Min fina underbara dotter Linn & hennes fina pojkvän Jonathan ! 
Se så söta & fina dom är =) 
Världens Bästa Dotter Linn & Världens Bästa Svärson Jonathan !! 
Sötisarna Linn & Jonathan =) 
Nu ska strax älskade Linn & Jonathan åka med flyget ... 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Linn & saknar er redan Linn & Jonathan !!
Värkens finaste kärlekspar Älskade Linn & Jonathan !! Saknar er så mycket redan !! 
Jag & Min Underbara Dotter Linn som jag Redan saknar otroligt mycket blev så tomt utan dej gumman !! 
Vi har haft det mysigt i dag & jag mår så bra av att ha båda mina fina tjejer hemma & min älskade Linn har ju vart hemma en månad ca nu & det har vart underbart ha henne nära .

Så det är otroligt tomt utan henne nu :( 
Min Älskade Angel sten somna i sin säng så duktig hon är min lilla Prinsessa .
Jag ligger här i sängen & bloggar men ska nu se en film & försöka somna tidigt i kväll el i allafall få vilat för jag är helt slut av förkylning,host, feber osv de är en fruktansvärd influensa som går just nu & jag har gått med detta i en vecka nu så är less på denna förkylning men kämpar på & ler ändå =) 
Saknar min Linn & känner mej halv utan henne men som tur är kommer dom snart igen .
Nu blir det ringa älskade Linn sen se film så ha en fin kväll på er fina läsare så hörs vi imorgon igen =) 
Glöm inte andra bloggen massa bilder & Mys & kan bara säga jag har världens bästa Man min Make Peter Jag älskar dej sååå mycket Honey ;)