onsdag 30 mars 2016

Fina Pernilla & Loke kom & vi gjorde Taco Mys =) Angel & Loke hade super kul =) Min underbara FotMassage Maskin kom så LYXIGT Tack Honey =)

 
Hej På er Mina Godingar till Läsare ,Angel har ju påsklov fortfarande men idag var hon på förskolan några timmar för jag hade några ärenden att göra .
När Rebecca hämta Angel plocka hon med sej fina Pernilla & Loke hit & vi gjorde Taco Mys =) 
Vi käka babbla & hade super trevligt =) 
Angel & Loke busa lekte & hade kul ihop =) 
När Älskade Daniel & Rebecca kom från Elin & Andre körde dom hem Pernilla & Loke så det blev lite sent .
Men gud så trevligt & Kul vi haft =)
Min underbara lyxiga present från min underbara Make Peter kom idag ,min fotmassage maskin & Gode Gud vad underbar den var som rena magin & denna kan jag varmt rekommendera till alla den ger magisk massage & den lilla maskinen knådar ordentligt kan jag lova =) 
Sen finns det massa olika program som zonterapi massage & infravärme om man är frysen osv rena dröm maskinen jag fått av my Love =) 
Honey sa att jag måste ju ha nåt som masserar mina söta fötter när han är på jobb till sjöss så otroligt omtänksamt av han =) 
Jag har världens bästa & underbaraste Man kan jag lova ;) 
Men ni ser mer om de i andra bloggen wiiiie så underbart Livet är & jag är så otroligt lycklig & nu är de bara 7 dagar kvar så är min underbara Make hemma igen ;) 
Gud vad vi längtar kan jag säga ;) 
Det är mycket annat Mys oxå men de ser ni som vanligt i andra bloggen ;) 
Jag & Reb käka lunch =) 
Älskade Angel & Loke busa & myste & kolla barn tv en stund =) 
Prinsessan Angel & Loke =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Docka Angel & Loke busar =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel & kompisen Loke har kul ihop =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel & Loke åker på golvet =) 
Kompisarna Angel & Loke har kul ihop =) 
Tjohooo idag kom min Lyxiga fotmassage maskin som jag fick av mina underbara Honey när jag fyllde år =) 
Dagens instagrambild så Lyxigt ha en egen fotmassage maskin & den knådar verkligen super bra & det är infravärme & massa olika program & gör en varm om man fryser =)Tack världens bästa & omtänksammaste Man Peter ,Jag Älskar dej såååå Mycket =)  
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Nu blir det Taco Mys =) 
Vi har gjort både köttfärs & kyckling faijtas =) 
Gud vad Gott med Tacos =) 
Massa Taco Mys har vi här hemma =) 
Dagens instagrambild på vårar TacoMys =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel Gottar sej med Tacos =) & Fina Loke gottar sej oxå med tacos =) 
Underbara Angel & Loke !! 
Fina Pernilla & Loke =) 
Underbart att ha Pernilla & Loke på besök & det var super trevligt =) 
Fina Pernilla & Loke när vi festar till det med taco =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !!!
Mammis underbara Charmtroll Angel så LOVELY !!
Underbara Angel spelar spel =)
Världens Bästa Angel Älskar dej såååå mycket !!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN&UNDERBAR !!!
Prinsessan Angel så otroligt vacker & fin & underbar !! 
Världens Bästa Angel busar med Loke =) 
Min Lilla Prinsessa Angel är så kreativ & spexar för fullt =) 
Mammis Älskade Sötis Angel =) 
Underbara Angel spexar =) 
Mammis Älskade Goding Angel leker med grejerna fotmassage maskinen kom i=) 
Älskade Angel trött & myst ner i soffan =) 
Prinsessan Angel myser md sin Badde =)
Vart en mysig dag & kväll & de är så otroligt trevligt & kul ha Pernilla & Loke här =) 
Är så glad som träffat så underbara vänner =) 
Nu har Pernilla & Loke åkt hem & Älskade Angel sten slockna super fort hon var helt slut efter allt bus & stoj med Loke =) 
Underbart snart myser jag ner i sängen med min underbara Make Peter för nu är det ner räkning bara 7 dagar kvar så är han hemma wiiie så LOVELY =) 
Ja ni förstår lyckan & glädjen vi känner =) 
Nu ska jag mysa ner mej se tv & hoppas på att få lite sömn.
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)