fredag 4 mars 2016

Angel fick va ledig & åkte till ParadisBadet i Ö-Vik =) Georg Jensen skål =) Passa Loke =) FredagsMys =) Becks Nya Vägs Ände =)

 
Lovely Fredag säger jag bara =) 
Angel fick vara ledig från förskolan idag & hon & Pappi åkte plocka upp Daniel & Nellie & åkte till Paradisbadet i Ö-Vik =) 
Så det blev en Far & Dotter dag i Ö-vik & Angel bara älska det badhuset =) 
Jag fick paket med en Georg Jensen skål & Min Älskade Dotter Linn har skickat upp Vics telefoner så dom kom idag tack min underbara gumma Älskar dej =) 
När Älskade Angel & Pappi kom hem från ö-vik hämta vi hit söta lilla Loke eftersom Pernilla jobbar & Johnny skulle på bio med Daniel & Ragnar =) 
Vi hade fredagsmys här med barna & Angel & Loke hade super kul kan jag lova =) 
Dom spelar tv spel ,målar & ritar & busar & har kul & nu är det fredagsmys =) 
Kolla andra bloggen för massa fina badbilder & vårar fredagsmys =) Myspys säger jag bara =) 
Paket från min älskade Dotter Linn tack gumman =) 
Med en till Georg Jensen skål =) 
Jag bara älskar Georg Jensen så lyckan är total =) 
Min Nya Georg jensen kom idag =) 
Mammis Älskade Docka Angel =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel utanför Burger King i Ö-vik =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel & Nellie fick varsin Prinsess krona på burger king =) 
Älskade Angel ritar & målar lite medans dom väntar på maten =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessorna Angel & nellie äter mat innan badet =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel & Nellie har kul ihop =) 
Sötisarna Angel & Nellie =) 
Angel & Nellie i piratbåten på paradisbadet =) 
Världens Bästa Angel är tuff & åker den själv =) 
Underbara Angel åker flera gånger & Tycker det är super kul =)
Tjohoooo här kommer älskade Angel åkandes =) 
Daniel,Nellie & Angel =) 
Daniel & Nellie & Angel simmar i virvel =) 
Angel & Nellie har super kul =) 
Angel leker pirat & skepp & hoj =) 
Fina Nellie & Angel badar & plaskar för fullt =) 
Instagrambild på badet i ö-vik =) 
Sötisarna Angel & Nellie i bilen på väg hem =) 
Mammis Älskade Mystrillis Angel & Nellie har buskul =) 
Nellie & Angel =) 
2 st trötta Prinsessor Angel & Nellie efter en lång dag i Ö-vik =) 
Underbara Angel & Nellie får lite glass i bilen =) 
Mmmm YUMMIE!! Gott med glass efter badet =) 
Underbara Nellie & Angel så otroligt söta & fina !! 
Jag blev överraskad med mitt favvokaffe när Min Underbara Make & Angel kom hem =) 
Fick även en stor låda chickenbits YUMMIE!!! 
Instagrambild =) 
Vi har dukat upp lite fredagsmys =) 
Fina Angel & Loke =) 
Angel & Loke busar ,leker & nu fredagsmyser =) 
Angel & Loke när vi ska haj lite fredagsmys =) 
Kompisarna Angel & Loke !! 
Instagrambild på sötisarna Angel & Loke =) 
Fina Prinsen Loke =) 
Underbara Angel & Loke myser =) 
Charmtrollen Angel & Loke =) 
Angel tycker det är super kul ha Loke här hemma & fredagsmysa =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel somna gott i soffan =) 
Fina Angel & Loke somna gott i soffan vi bäddat upp =) 
Fina kompisarna Angel & Loke =) 
Prinsessan Angel & Prinsen Loke sover gott =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Se Så söta dom är =) 
Instagrambild på sötnosarna Angel & Loke =) 
Älskade Angel har ritat en superfin bebis drake så duktig hon är =) 
Angel rita en superfin teckning till mej & sa detta är min kärlek till dej Mamma =) Tack älskade Angel vad underbar du är !! 
Angel & Loke rita en teckning ihop till mej så söt av dom tack snälla goa er =) 
Min Underbara Prinsessa Linn Gud vad jag Älskar dej gumman =) 
Nu blir det premiären av Becks nya =) 
Vägs Ände ska vi se & mysa till =) 
Nu har Pernilla,Johnny & Daniel vart här & Hämtat Fina Loke .
Vi surra & babbla lite & Det var super trevligt =) 
Nu ska jag & min underbara Make mysa ner & se premiären av Becks nya Vägs Ände =) 
Ha en underbar fredagsnatt för det ska vi ha ;) så hörs vi imorgon igen =) 
Kolla andra bloggen för alla fina bad & mys bilder wow myspys vi har det ;)