tisdag 22 mars 2016

Angel fått ett stort & djupt rivmärke på förskolan :( Jättefin inbjudan till dop =) Ännu ett tragiskt terrordåd :( Grejar på här hemma ;)

 
Hej på er Sötisar, idag var det ett nytt terrordåd fast i Bryssel där många oskyldiga omkom & blev skadade :( 
Vart är världen på väg egentligen ...man blir mörkrädd & jag lider verkligen med dom drabbade & har självklart tänt ljus för dom omkomna & skadade :( 
Nu till vår dag ,Älskade Angel var lika go & Glad som vanligt när hon skulle till förskolan imorse & vi mös & hade mys till frukost =) 
Här hemma har vi grejat undan & jag har åkt på världens förkylning som inte vill ge med sej ,men jag kämpar på ändå & har ju så otroligt mycket lycka så svävar på små moln av lyckorus =)
Men ni ser mer av det i andra bloggen wiiie säger jag bara såååå HAPPY HAPPY ;)  
När älskade Angel kom från förskolan hade hon ett plåster & ett stort djupt riv märke & jag fick fram att det var nåt barn som bråkat med Angel ,Gud vad förbannand jag blir & kommer ta tag i detta om de fortsätter för INGEN  ska skada el bråka med min lilla Angel !! 
Det är otroligt mysigt ha min stora dotter Linn hemma & Angel älskar att ha stora syster här & dom busar & har kul & nu ikväll spela Angel ,Linn & Jonathan wii U & dom hade kul =)  
Vi fick en jättefin inbjudan till min älskade Make Peters syster Jenny & Jareks sons dop =) 
Gud vad mysigt & kul =)
Mer i andra bloggen wiiie så lycklig jag är & tänk att allt kan flyta på så bra jag går på moln av lyckorus ;)
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Vi fick en fin inbjudan idag från Min Makes syster Jenny =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel !! 
Älskade Angel visar sitt rivmärke ... 
Prinsessan Angel har ett stort & djupt rivmärke från förskolan :( 
Mammis Älskade Prinsessor Angel & Linn !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid lika Go & Glad !! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel spelar med Linn & Jonathan = 
Min Älskade Dotter Linn & hennes Jonathan =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så Underbar & Fin !! 
Världens Bästa Angel äter massa mat =) 
Var ris & korvgryta till middag som Angel åt massor av =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel har en dans uppvissning för mej =) 
Underbara Angel dansar så fint =) 
Världens underbaraste Angel !!
Älskade Angel dansar för fullt =) 
Angel visa upp ett jättefint dans nummer =) 
Underbara Angel !!!
Mammis Älskade Prinsessa Angel !! 
Mammis Älskade Sötis Angel !! 
Världens Bästa Angel så LOVELY!!! 
Angel spexar & busar haha 
Puss på dej min underbara Angel !! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel =) 
Angel med världens finaste leende & skratt =) 
Min Underbara Prinsessa Angel somna gott !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Dagens instagrambild på vår Prinsessa Angel !! 
Test på Fb & jag fick alla rätt på Johnny =) 
Kul att jag fick alla rätt på Johnny =) 
Min Älskade Make Peter fick alla rätt på mej men det är ju självklart han känner mej mest av alla =) Älskar Dej min underbara  Honey =) 
Dagen har gått super fort men vi har fått grejat en del & det har vart mycket lek & bus & spel här hemma =) 
Nu sover min lilla docka & jag ska mysa ner mej i sängen se lite på tv & Hoppas förkylningen gett med sej imorgon =) 
Så önskar er alla en underbar kväll så hörs vi imorgon igen =)