måndag 14 mars 2016

Angel blev Grattad på Förskolan =) Fina Johnny & Pernilla & Loke kom & Johnny gjorde världens godaste FödelsedagsMiddag till Älskade Angel =)Angel & Loke hitta på ny curling/vattenlek =)


Godkväll på er sötisar , idag blev Angel grattad på förskolan & fick fin skylt med sej hem =) 
Vi plocka upp Johnny ,Loke när vi hämta Angel på förskolan =) 
Pernilla kom lite senare =)
Angel fick jättefin present ett Bio kort laddat för biobesök =) 
Tack vad snälla ni är =)
Så nu blir det snart biomys igen =)  
Johnny gjorde super god Födelsedagsmiddag till älskade Angel ,pasta carbonara YUMMIE vad gott det var =) 
Älskade Angel åt tre stora portioner ;) 
Angel & Loke kom på att dom kunde hälla lite vatten på köksgolvet sen åkte dom som små sälar haha 
Det börja med att jag satte ihop Angels städvagn medans johnny gjorde middag & hon skulle skura golvet & det sluta med att Dom var i underkläderna & hade team work haha 
Loke gick före & svabba så golvet var blött & Angel kom åkandes som en liten säl, sen gjorde dom tvärtom hahaha såg lite ut som curling hahaha 
Vi skratta så vi dog nästan av deras på hit & kan lova det var vatten på hela köksgolvet när Angel & Loke var klara =)
Underbart kul & Trevligt ha Johnny ,Pernilla & Loke här de är världens bästa vänner & vi är så lyckligt lottade som har dom i våra liv =) 
Älskade Linn färga håret mörkt idag & det blev super fint =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Denna Fina fick Angel av Förkolan idag när om gratta henne =) 
Fina Johnny & Loke på väg hit till berget =) 
Mammis Älskade Docka Angel med Loke & Johnny & Hela ligan samlad & dom är på väg hit så otroligt trevligt & kul =) 
Mammi har byggt ihop Angels städvagn =) 
Älskade Angels vileda städvagn nu ihop byggd =) 
Älskade Linn färgar håret =) 
Rebecca hjälper Linn färga håret mörkt =) 
Mammis Älskade Prinsessa Linn !! 
Angel fick present av Loke,Pernilla & Johnny =) 
Super coolt bio kort =) 
Som var laddat med biobesök Tusen tack vad ni är snälla =) 
Nu ska vi snart äta go middag som Fina Johnny lagat =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Linn & Rebecca =) 
Fina Pernilla & Linn =) 
Mmm YUMMIE !! Världens godaste pasta carbonara som Johnny gjort =) 
Johnny gjort födelsedagsmiddag till Angel så fint gjort =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel åker på golvet =) 
Älskade Angel & Loke åker på golvet =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel & Loke har super kul när dom åker på golvet haha 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!
Fina Loke kommer åkandes =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel & Loke har super kul =) 
Underbara Angel & Loke ! !!
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Vackraste & Bästa Angel så LOVELY!!
Mammis Älskade Mystrollis Angel !! 
Prinsessan Angel myser i soffan =) 
Mor & Dotter Mys !!! 
Jag & Älskade Linn busar & myser =) 
Mor & Dotter KÄRLEK !! 
Jag med min underbara dotter Linn !! 
Mor & Dotter Mys & Bus =) 
Instagrambild =) 
Instagrambild på mej & Älskade Linn =) 
Tjejligan jag med mina underbara Döttrar Angel & Linn ,Gud Vad Jag Älskar er !! 
Instgarmbild igår på mej & min Underbara Dotter Angel som fylkt 6 År =) 
Mor & Dotter KÄRLEK !!! 

Vart en underbar dag & kväll & så mysigt ha Johnny,Pernilla & Loke här & vi blir bortskämda med Johnnys super goda mat =) Nu blir de mys här med mina underbara döttrar så vi ska ha tjejmys =)
Så underbart ha dom nära mej & vi har så kul ihop massa mys bus & skratt =)  
Ha en fin kväll på er alla mina fina läsare så hörs vi imorgon igen =)