fredag 11 mars 2016

Älskade Linn blev inflygen hit =) Hämta Pernilla & Anneli kom vi fixa Naglarna =) Daniel & Hans dotterNellie kom =) FredagsMys =)


Godkväll på er Godingar ,Gudars vilken dag det varit .
Imorse när Angel lämnats på förskolan åkte jag & Reb & hämta upp Finaste Pernilla i stan & vi åkte hit fika & käka frukost =) 
Sen kom fina Anneli & börja göra naglar På Pernilla =) 
Jag åkte & möte upp min underbara Linn som kom med flyget kl 12,20 ca
Gud vad det var känslosamt & många tårar rann ....
Linn såg inte ut som sej själv ,hon var likblek sår överallt & blåmärken efter dropp slangar osv sen operationen & hon skaka grät, skrek & mådde riktigt dåligt :( 
Det rent ut skar i mitt hjärta & hela min själ.
Jag la mej bakom min älskade Linn & skeda henne i foster ställning & höll henne hårt hårt & berätta hur mycket jag älskar henne & hur underbar & fin & vacker osv hon är & jag har aldrig hört någon gråta skrika så hjärtskärande & mina tårar rann & jag kämpa verkligen med att inte själv bryta ihop för detta var så hjärtskärandes höra & se sitt barn såhär :( 
Anneli gjorde iordning mina naglar mycket senare & det var trevligt & skönt få fixat dom igen .
Vi duka upp lite fredagsmys & Daniel & hans dotter Nellie kom hit & Angel & Nellie busa & hade kul fast båda var super trötta .
Min Älskade Son Daniel & Rebecca gjorde bacon inlindade hamburgare med ostfyllning & klyftpotatis osv gud vad gott det var tillomed Linn åt =) 
Har även börjat med bakning till Angels 6 årsdag som är på söndag ,idag bakades det cake pops.
Jag har & kommer skeda älskade Linn till o från hela dagen/kvällen/Natten & märker att de släpper mer o mer så jag är så tacksam & glad för det .
ska göra allt & lite till för att min underbara dotter ska komma på fötter & må bra igen!! 
Vi har en lång väg att gå men vi ska gå den tillsammans & jag vägrar ge upp !!
Blir lite hoppigt o snurrigt här men läs i andra bloggen & där är allt skrivet & massa bilder osv :( 
Mammis Älskade Docka Angel imorse =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Fina Pernilla får fixat sina naglar av Fina Anneli =) 
Fick fixat mina naglar med =) 
Skönt & få fixat naglarna igen =) 
Nu är mina naglar fina & fräscha =) 
Instagrambild på mina ny fixade naglar =) 
Cake Pops görs till Älskade Angels kalas =) 
Några är klara =) 
Några till är klara =) 
Instagrambild på Angels cake pops till hennes 6 årskalas =) 
Paketet från Kalaskungen kom med mera bakgrejer =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel visar hon fyller 6 År snart =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Lite bakgrejer som kom idag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Min Älskade Son Daniel har gjort baconinlindad hamburgare med ostfyllning YUMMIE!! 
Underbar god fredagsmiddag som Älskade Daniel & Rebecca fixa =) 
Vi har fredagsmys middag =) 
Daniel v& Rebecca har dukat & gjort mysig fredagsmiddag =) 
Massa levande ljus & mys =) 
Instagrambild på vår fredagsmys middag =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel & Nellie =) 
Älskade Angel spelar & busar =) 
Vi har dukat fram lite fredagsmys =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel & nellie spelar wii U =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel & Kompisen Nellie =) 
Sötnosarna Angel & Nellie =) 
Världens underbaraste Angel somna super gott efter en mysig kväll  =) 
Kan inte beskriva lättnaden & känslan att ha min underbara Prinsess Linn i min famn .

Vi har en lång väg att gå men vi går den tillsammans & vi kommer lyckas för jag ger aldrig upp för Min älskade Linn ska må bäst & de ska jag se till ;) 

Vi har kommit otroligt långt redan nu så de känns bra .
Det är super skönt för Angel att ha sin syskon samlade i närheten ,stor syster Linn & store bror Daniel ,de e bara store bror Anders som saknas. 
För mej är de underbart ha 3 av mina 4 barn nära så det känns skönt trots det är lite kämpigt just nu men vi tar oss igenom detta =) 
Saknar min Älskade Anders & önska han kunde vara hemma just nu men han har fullt upp med sin familj ,jobb osv söderut :(  
Ha en  fin fredagskväll på er alla fina läsare,så hörs vi imorgon igen .
LÄS ANDRA Bloggen massa bilder osv !!!