onsdag 17 februari 2016

Viktig dag =) Angel fick vara hemma från förskolan & vi hade En Angel,Mammi & Pappi dag =) Angel åkt skidor,skridskor ,vart busat busplaneten =) Mitt Fot SpaBad kom Beurer fb35=)

 
Hello där på andra sidan skärmen ,hoppas ni alla har det bra & mår bra =) 
Idag ville vi ha lilla Angel hemma från förskolan bara för att vi kan hahaha 
Nej men vi vill ha en mysig Angel,Mammi & Pappi dag =) 
Så vi börja morgonen med att åka lite skidor & dricka kaffe & Varm choklad ute i de sköna vädret =) 
Det är så gudomligt fint när solen skiner .
Sen skicka jag Pappi till Apoteket för att köpa lite hostmedicin till Angel för jag har hört hon hostat hela natten så är bra & ha hemma ifall .
Angel har aldrig haft host medicin så försöker att inte ge henne men är bra & ha hemma ifall hostan blir värre i kväll men jag avvaktar & ser .
Sen skulle Angel & Pappi åka till stan slänga lite skräp ,när Peter skulle tanka ser han ett litet huvud sticka upp på flaket mellan lådorna ...Det var vår Älskade Gizmo som åkt med på flaket .
Peter lyften in Gizmo (Katten) i bilen & fick vända om & lämna av henne här hemma .
Gud vad illa det kunde gått tänk om hon blåst av osv ... 
Men jag & Rebecca fick världens skratt för vi såg verkligen framför oss hur Gizmo står på flaket & det fladdrar i pälsen .
Sen är Gizmo så nyfiken så förstår hon stack fram huvudet när bilen stanna & Peter skulle tanka hahaha 
Är en viktig dag idag det är det magiska datumet 17/ 2 =) men det ser ni i ANDRA BLOGGEN WIIIE ÄNTLIGEN  säger jag bara såååå UNDERBART !! 
Så kolla i andra bloggen vad jag gjorde i stan =) 
Sen åkte vi in till Busplaneten & Angel fick leka busa & ha kul =) 
Angel & Pappi åkte in till stan & shoppa lite trosor ,strumpor & strumpbyxor & Angel fick sej en bikini som hon fastna för =) 
När Angel & Pappi kom hem överaska dom med goda semlebaugetter som vi frossa i =) 
Pappi & Angel åkte bort till sävar isplan & åkte skridskor & spåela hockey så kan säga att Angel var helt slut när hon kom hem =) 
Vart många aktiviteter i dag för Angel,Åkt skidor ,busat på busplaneten ,shoppat & åkt skridskor =) 
Måste kolla andra bloggen på denna stora dag & vad jag gjorde i stan wiiie såååå HAPPY HAPPY ÄNTLIGEN säger jag =) 
Shoppa hem lite alkali host medicin en för slemhosta & en för rethosta ifall Angels hosta blir värre ,har hört hon hostat lite inatt så bra & ha hemma ifall =) 
Wiiioie gud vad kul jag fick en Blogg Edward idag =) Tack underbara fina läsare Ni är bäst & Tack vare er fick jag denna utmärkelse så tusen tack =) 
Gud vad kul jag såg att Bloggen låg på plats 4 av ProffsBloggarna =) Det var super kul & se trots jag knappt lagt tid el energi på bloggen så låg jag ändå på 4e plats det är inte illa =) 
Mammis Älskade Docka Angel åker sina skidor =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel är super duktig på att åka skidor =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Älskade Angel åker ner för en backe & hon klarar det super bra =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så otroligt duktig & åker nerför backar osv =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel la sej ner & vila en stund =) 
Dagens instagrambild på min lilla skidåkerska Angel =) 
Stort Paket kom idag till mej ... 
Med världens bästa spabad =) 
Beurer Fb 35 har alla funktioner olika massage & bubbel program ,aroma,magneter ,infravärme,& massa tillbehör =) 
Underbart fått hem mitt fot spabad  =) 
Några funktioner =) 
Självklart en instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Angel håller i Gizmo när Angel & Pappi fick vända hem eftersom Gizmo hade åkt med =) 
Älskade Gizmo Hade åkt med på flaket till stan så Peter & Angel fick vända & lämna henne =) 
Prinsessan Angel med sin katt Gizmo i bilen =) Angel skratta så hon tjöt av att Gizmo åkte med =) 
Mammis Underbara Charmtroll Angel när vi ska in på busplaneten =) 
Angel redo för att busa på busplaneten =) 
Angel åker en stor rutchkana =) 
Tjohooo här kommer Angel åkandes =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel älskar allt med fart =) 
Älskade Angel klättrar & busar i labyrinter =) 
Angel busar & har super kul =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Våran Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Angel tar en Liten pause i lekandet =)
Lite mat satt bra efter massa bus & lek =) 
Instagarmbild på Angel när vi var på busplaneten =) 
Mmmm YUMMIE!!! Angel åt lite lunch på busplaneten =) 
Sen var det full fart igen ,Angel klättrar på klätterväggen =) 
Angel Spelar spel & Vinner ;) 
Underbara Angel är så duktig på allt =) 
Angel tar en slusch man blir törstig av allt spring & bus & lek =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel busar =) 
Jag fick ett sött sms av Angel & Pappi som åkte en sväng till Yamaha haha tror mer det var Pappi som ville ha barnskotern till Angel =) 
Älskade Angel provar en barnskoter =) 
Instagrambild på underbara Angel på barnskoter =) 
Mammis underbara Angel så glad över strumpor hon valt =) 
6 par nya trosor som Angel valt =) 
2 par strumpbyxor & 6 par strumpor =) 
Angel fastna för en ny bikini som fick följa med hem =) 
Angel så glad över det hon & Pappi shoppat =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Instagrambild på Angel & Pappis shopping =) 
Wow Gud vad Gott Angel & Pappi överaska med en Semla baugett =) 
Super God semle baugett frossar vi i såååå gott =) 
Världens Bästa Angel gottar sej med semla =) 
Mammis & Pappis underbara Angel !! 
Mammis & Pappis älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Angel är ett litet hockey proffs =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Duktiga Angel !! 
Angel åker skridskor superbra =) 
Angel älskar att åka skridskor =) 
Prinsessan Angel spelar Hockey & Wow vad duktig hon är kan jag lova =) 
Angel sköt pucken i mål =) 
Min Lilla Sessa super trött i bilen på väg hem !! 
Min Älskade Make gjorde mina favvo riskakor med vitlök & färska champinjoner YUMMIE !!! 
Wow vilken underbar dag det varit & Angel skiner som självaste solen =)
Hon har haft super kul idag & hon sten slockna efter skridsko åkningen =) 
Nu ska Vi mysa ner i soffan & ha soffmys med massa levande ljus & Börja se en serie som heter ORPHAN BLACK .
Så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha så hörs vi imorgon igen =)