onsdag 10 februari 2016

Vi Planerar inför AllaHjärtans Dag =) Mammi & Angel Mys =) Georg Jensens mini skål =)

 
Hej & Hopp på er Godingar ,idag har jag planerat för fullt ang allahjärtans dag som är på söndag =) 
Jag har bokat Bio till mej ,Angel & Min Älskade Make =) 
Vi ska se Alvin & Gänget "Gasen i botten" så tror Angel komma tycka det är kul att vi går på bio på dagen =) 
Både Hon & min Make är ju mina hjärtan ;) 
Sen har jag fått handlat hem lite champagne & passa på tog Maria Montazami med tofsar på haha få se om de smakar bra =) 
När Angel kom från förskolan busa & lekte vi sen nu har vi lite Mor & Dotter Mys =) 
Gud vad Angel längtar tills Pappi kommer hem ,ja de gör ju jag med såklart & snart så är han hemma hos oss igen ska bli så skönt =) 
Har vart en otroligt lugn & skön dag =)
Min Georg Jensen lilla skål kom & Minneskort till nya kameran kom idag så nya kameran kan ju inte vara så långt borta för det beställdes på samma ställe =) 
Alla Hjärtansdagsplaner =) 
Boka oss längsbak & högst upp =) Tjohoo nu ska jag ta mina Hjärtan på mys bio =) 
Paket kom idag till min älskade Make =) 
Även paket till mej =) 
Nya Minneskortet till nya kameran som jag hoppas kommer snart =) 
Min Nya Georg Jensen skål =) 
Se så fin den är Georg Jensen mini skål =) 
Gud vad Jag Älskar Georg Jensen =) 
Maria Montazamis vin med tofsar haha =) 
Lite bubbel & MariaMontazami =) 
Bubbel ,bubbel we love =) 
Chapel Hills bubbel är så gott =) 
Dagens påfyllnad här hemma =) Bra & ha bubbel till allahjärtansdag =) 
Köpte lite alla hjärtansdag presenter till mitt hjärta Angel =) 
Renen sven från Frost & en snöjordglobb med nalle & hjärtan i & en glasbjörn med hjärtan & står älskar dej på =) 
Dagens instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROPLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel gottar sej med vindruvor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel !!! 
Mammis älskade Docka Angel så underbar !!!
Underbara Angel ger Mammi en Go slängpuss =)
Mammis underbara Mystrollis Angel myser i soffan med Mammi !!!
Mammis Älskade Charmtroll Angel så bedårande vacker !! 
Världens Bästa & finaste Angel somna gott =)
Gud vad Vi Älskar Dej Våran underbara fina Angel du är ljuset & glädjen i våra liv !!
Nu ligger min älskade Prinsessa bredvid mej & jag hör henne underbara andetag det är som den ljuvaste musik i mina öron =)

Jag tittar på henne & pussar & luktar så underbar hon är & finns inga ord för hur mycket jag älskar henne & hon är verkligen mitt allt =) 
Nu blir det se lite på tv men vi hörs imorgon igen så ha en underbar dag på er alla fina läsare =)