tisdag 9 februari 2016

Vi Firar Semledagen =) Kristallkronan uppsatt i solariumet =)

 
Hej sötisar,Idag är det semledagen & den har vi såklart firat ordentligt med massa semlor =) 
Imorse fick jag ett mail från Angels förskola med en fin bild på när dom var i stan på utflykt i går & Älskade Angel var på bilden utklädd & fin =) 
Så kul & få bild på deras utflykt .
Älskade Daniel var ledig från jobbet i dag oxå så han var snäll & hängde upp kristallkronan i solariumrummet & gud vad fint det blev .
Idag har jag planerat lite inför AllaHjärtans dag & Gud vad Vi längtar =) 
Underbart att min Älskade Make kommer hem på fredag så vi får fira ihop på söndag =) 
Jag & Angel har busat & lekt i dockhuset & läst lite böcker & haft mysigt =) 
Bild från förskolan på min underbara Angel så fin hon är =) 
GoFika med en semla mitt på dagen =) 
Angel fick brev från kyrkan så detta ska vi försöka gå på =) 
Älskade Angel ska äta semla =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel gottar sej med semla =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel leker med dockhuset =) 
Prinsessan Angel spelar tv spel =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel älskar semlor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mmmm YUMMIE!!!! Mammis Älskade Mystrollis Angel =) 
Prinsessan Angel sjunger för Mammi medans vi gottar oss i soffan med gofika & semlor =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel så underbar & Alltrid så Go & Glad !! 
Underbara Angel ville ha en till semla =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel gottar sej med en till semla fast hon äter mest grädde,mandelmassa & chokladen haha Mammi får brödet =) 
Vi Firar Semledagen så gott =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel Gud vad Vi Älskar dej !!! 
Mammis älskade Sötis Gäspar stort =) 
Underbara Vackra Angel !!! 
Kolla vad snyggt de blev med kristallkronan =) 
Älskade Daniel satte upp kristallkronan i solariumet =) 
Den passa perfekt =) 
Instagrambild på kristallkronan =) 
Nu hgar jag 5 st såna här & jag bara älskar dom =) 
Instagrambild på mina bodumglas =) 
Instagarmbild idag på mina Georg Jensen salladsbestick =) 
Nu ska jag & Angel se lite på netflix & mysa =)
Min feber & huvudvärk verkar inte vilja ge med sej så börjar bli lite sliten så passar bra vi myser ner oss & ser barnfilmer =) 
Ha nu en underbar kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)