fredag 26 februari 2016

Välkommen till Umeå Ikea =) Vi Var på invigningen ,massa Mys ,Bus & skratt =) FredagsMys På Hög Nivå =) Gud vad Lycklig jag är ;)

 
Hello Godingar, äntligen är det fredag & som ni vet njuter vi lite extra av helgerna här hemma ;) 
Idag åkte vi på ikeas invigning bara för att =) 
Kan vara kul för Angel när hon blir stor säga att hon var där första dagen på invigningen osv =) 
Vi shoppa lite smått & gott ,men ikea är ju samma överallt så de var inte mycket nytt .
Men fick med mej doftljus & Blockljus & diskborstar osv osv & Angel fick 2 st gosse djur hon valde  =) 
Vi käka lite på ikea & hade super mys =) 
Prova sängar & soffor & busa så det vart otroligt mycket skratt & mys =) 
Nu när vi kom hem duka vi fram fredagsMys & spelar lite tv spel =) 
Ni ser i andra bloggen på alla underbara mys bilder på massage osv ;) 
Älskade Angel spelar lite innan middagen =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Nu är vi framme vid ikea =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel ivrig få gå in på ikea =) 
Mammis Älskade Docka Angel ska nu på invigningen av ikea =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel vid alla ballongerna =) 
Prinsessan Angel inne på ikea =) 
Dagens instagrambild på ikeas invigning =) 
Underbara Angel provar en soffa =) 
Min Underbara Man & Vår Älskade Dotter Angel =) 
Far & Dotter myser & provar soffor =) 
Mammis Underbara Angel satte sej & sa korta mej Mamma =) Sötnosen min =) 
Angel provar allt möjligt på ikea =) 
Älskade Angel äter en grillkorv på ikea =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Lite FredagsMys här hemma =) 
Min Underbara Hjärt kristall skål med gravering som jag fick av min underbara Make =) 
Instagarmbild på en del av fredagsmyset =) 
Min Underbara Make & Vår Dotter Angel spelar för fullt & Angel vinner ;) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel & Pappi spelar & myser =) 
Prinsessan Angel så otroligt Go & Glad !! 
Världens Bästa Angel !!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älsklingar Angel & Pappi spelar =) 
Denna söta groda köpte Angel på ikea =) 
Angels super söta groda =) 
& man kan öppna ryggen på grodan & ta ur en Prins docka =) 
Här Är Prinsdockan som är inne i grodan =) 
Även denna drake valde Angel på ikea =) 
Underbara Angel så go & Glad för sina nya gosedjur =) 
Vår Älskade Prinsessa Angel så Älskad & önskad !! 
Vart en otroligt rolig & magisk dag / kväll & nu inväntas det massa mys & massage ,så jag ska inte sitta här utan umgås med min underbara Make =)  
Vi hörs imorgon igen så ha en underbar fredagskväll på er alla mina fina läsare =)
Kolla Andra bloggen på allt myspys vi har ;) Jag är sååå HAPPY =)