måndag 1 februari 2016

Välkommen 1a Februari =) Angel födelsedagspresenter kom =) Årets Fösta semla =)

 
Hej Sötisar, idag har jag stressat som bara den med att beställa champagneglasen & få dom graverade ,betalda & sen hit skickade så hoppas dom nu hinner komma innan onsdag då jag tänkt Ge Pernilla & Johnny deras BröllopsPresent från oss =) 
Idag kom Även Älskade Angels födelsedagspresenter eller iaf några av dom =) 
Jag & Rebecca var & sola en stund sen slöa vi & börja se en ny serie som heter Jessica Jones .
Idag åt vi hamburgare till middag & sen åt vi årets första semla & Gud vad gott det var & Angel älskar grädden & mandelmassan så hon snodde även min haha så Mammi fick en torr bulle haha .
Älskade Angel gör massa olika ljud & idag kom hon på att ta 2st småskedar & trumma på rullatorn & det lät faktiskt riktigt bra så tror Angel e musikalisk =) 

Såhär blir glasen =) 
Nu är dom graverade & iväg skickade hoppas dom kommer i morgon el senast onsdag =) 
Gizmo när vi var i boden & hon blir sur när jag säger hejdå till henne haha 
Söta Gizmo =) 
Gizmo är som en liten hund ,hon ska med överallt =) 
Angels söta katt Gizmo =) 
Våran fina söta Gizmo ligger & Väntar på att jag & Reb ska sola klart =) 
Wiie hurra jag fick äntligen min öronsnäcka & Angels 2 par vantar vi glömde i göteborg som min svägerska Marie skicka upp =) 
Angel sitter vid bordet & ska äta hemma gjorda hamburgare =) 
Gud vad gott det är med egengjorda hamburgare =) 
Mammis Älskade Docka Angel gottar sej med hamburgare =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mmm YUMMIE!! Årets första semla & kaffe på maten =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel gottar sej med semla =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel gottar sej med semla & kollar tv =) 
Älskade Angel så Underbar & Fin !! 
Charmtrollet Angel älskar semla precis som Mammi =) 
Dagens instagrambild =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel gör musik med skedar på rullatorn =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel trummar med skedar & gör fina ljud =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Underbara Angel dansar drakdansen till bolibompa =) 
Älskade Angel dansar så fint =)
Världens bästa Angel så LOVELY!!!
Mammis Älskade Prinsessa Angel kan verkligen dansa & drakdansen kan hon utantill =) 
Underbara Angel myser =) 
Prinsessan Angel myser & busar =) 
Mammis Älskade Docka Angel =) 
Världens mysigaste & kraxigaste Angel !! 
Älskade Angel myser =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Gizmo la sej i handfatet & Angel var snabb & bädda ner Gizmo =) 
Gizmo ligger gott & myser & Angel har vart snäll & bäddat ner Gizmo med filt & leksak =) 
Underbara & omtänksamma Angel kollar till sin Gizmo =) 
Prinsessan Angel har tagit på sej lite kräm för hon har lite narr så söt hon är min docka !! 
Ett paket med Angels födelsedagspaket =) 
& en stor låda med massa mer presenter till Angels 6 Årsdag =) 
Gulligt & Roligt Test på Fb =) 
Vart en mysig dag & så gott & ta årets första semla =) Angel älskar semla iallafall mandelmassan så hon fråga så sött om hon fick mitt oxå & självklart fick hon de min lilla Sussa =) 
Jag & Angel har gjort en tidig kväll vi har gått upp & lagt oss i min säng & ska se lite på netflix innan vi dejtar kudden =) 
Så ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)