lördag 6 februari 2016

Stort Grattis till erat Bröllop & All Lyckönskning till er Pernilla & Johnny !!! Jag Passa My & Vincent som ska sova här =)Fina Katja kom =)

 
God underbar Lördagskväll på er alla ,i dag är det en stor dag för idag Gifte sej fina Johnny & Pernilla så nu Äntligen är dom Man & Fru ;)
Stort Grattis till fina er !!!  
Fick äran att träffa den blivande Bruden för Pernilla kom & hämta 6 st olika locktänger =) 
Sen fick jag äran träffa brudgummen för han kom & låna min kamera =) 
Dan kom & Lämna My & Vincent för jag ska vara barnvakt eftersom Victoria har äran & va tärna till Pernilla =) 
Angel & My & Vincent hade super kul & har lekt busat & var ute en stund =) 
Fina Katja kom & hon gjorde lasagne & hjälpte mej med alla barn =) 
Vi hade Lördagsmys & sen kom Katjas Gubbe Tomas & vi kolla på Mello =) 
Älskade Angel & Vincent somna 20,20 Men My hade svårt & somna så när Katja & Tomas åkte låg hon & jag & prata länge tillslut somna hon lilla gumman . 
Precis när jag skulle somna ringde en vän & berätta att en annan vän 
hade försvunnit från festen ,personen hade redan kl 20 börjat tjata på många att festen var tråkig & de hände ingen osv så hon ville dom skulle dra till en annan fest i bullmark & hon ville träffa nån där typ.
(MER I ANDRA BLOGGEN.....)
Jag fick be Daniel & Rebecca åka hämta den vännen som ringde för han hade ingenstans att ta vägen .
Orkar inte skriva mer om det här men läs resten på andra bloggen .... just nu är jag förbannad & stackars vännen vi fick hämta hit .
Jag har hög feber 38-39 grader än & en huvudvärk som är från hell :( 
så släpper det just nu & ni kan läsa i andra bloggen .
Några va tängerna Pernilla låna ... 
& Platttången =) 
Mammis Älskade Docka Angel äter glass med fina My =) 
Mammis Underbara Guda Gåva Angel & My =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel ute & busar i snön =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Älskade Angel busar i snön med My & Vincent =) 
Underbara Angel busar med My & Vinnie =) 
Angel,My & Vinnie har kul ute i snön =) 
Angel,My & Vinnie flätar & gör armband =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Angel ,My & Vinnie flätar fina armband =) 
Charmtrollet Angel flätar för fullt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel,My & Vinnie när vi ska äta den super goda lasangen Katja gjort =) 
Söta My & Vinnie =) 
Sötisarna när vi ska ha Lördagsmys =) 
Underbara Angel,My & Vincent !! 
Barna så Goa & Glada nu blir det lördagsmys =) 
Barna gottar sej för fullt =) 
Mammis Älskade Angel tycker det är så kul ha kompisarna My & Vincent hemma =) 
Sötisarna Angel,My & Vincent !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Nu har barna tvättat sej borstat tänder & nattlinne är på =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid lika Go & Glad !! 
Nu har vi bäddat upp bäddsoffan & ska snart sova =) 
Underbara Angel tycker det är så kul ha Kompisar som ska sova över =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Angel & my busar lite =) 
Angel & my har super kul när dom ska lägga sej =) 
Pappakatt la sej borta vid Prinsen Vincent =) 
Angel,My & Vincent =) 
Kompisarna Angel & My !!! 
Världens underbaraste Angel !! 
Angel,My & Vincent har lagt sej =) 
Söta Vincent redo för att sova =) 
Alla tre sötisar ligger & myser =) 
Prinsessan Angel myser =) 
Älskade Angel & mny kollar lite på netflix =) 
Älskade Angel börjar bli trött =) 
Prinsen Vincent kollar på netflix =) 
Mammis Älskade Docka Angel stenslockan fort !! 
Fick beställt detta fotspa idag =) 
Massa olika funktioner ... 
Med tillbehör ... 
& bra filter osv ... 
Mer tillbehör hoppas nu det kommer fort fort =) 

Vart en hektiskt dag & underbart se Angel ha så kul med My & Vincent =) 

Själv har jag världens huvudvärk & feber som inte vill ge mej sej ,men tackolov kom fina katja & hjälpte mej idag .
Tack gumman för hjälpen =) 
Angel,My & Vincent har haft super kul & allt har gått bra =) 
Måste även säga Grattis igen till finaste Brudparet Pernilla & Johnny som nu ingått äktenskapet & är Man & Fru så underbart & Fint =) 
Nu ska jag prata vidare med vännen som är helt förkrossad & försöka få tag på den andra vännen .
Ha en fin kväll/natt på er alla så hörs vi imorgon igen =)