söndag 28 februari 2016

SöndagsMys med ute lek & Bus =)Älskade Daniel koppla in ljudsystemet i Gymmet =)

 
Godkväll på er Godingar ,då var det redan söndag igen & gud vad fort helgen gått .
Vi har haft en mysig dag med lite ute lek i snön & solen skiner som bara den så det känns underbart att vara ute =) 
Min Älskade Make har skotat ute på altan så snart är snön borta där =) 
Angel har haft super kul & nu spelar hon på sin Wii U konsol & vi starta igång netflix på den & det var poppis kan jag lova =) 
Älskade Daniel var ute i gymmet & Börja koppla stereoanläggningen, förstärkaren osv & wow vilken ljud det blir där =) 
Gud vad bra det blir ute i gymmet allt är snart klart så snart har jag både gym & solarium ,för solariumet har ju vart klart ett tag nu =) 
Kolla andra Bloggen på alla mysbilder på oss ute i snön & busar & på Gymmet =) WOW säger jag ;) 
Älskade Angel kollar på Netflix via Wii U konsolen =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mmmm YUMMIE!! Gott med äggmackor & bacon när man vart ute & busat i snön =) 
Mammi lite busig idag ;) 

Mammis Älskade Guda Gåva Angel gungar =)
Mammis Älskade Docka Angel =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel har super kul ute =) 
Älskade Angel =) 
Prinsessan Angel har super kul ute =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel busar för fullt =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Bästa Angel så LOVELY!! 
Blev god Pizza & sallad =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel kollar på netflix =) 
Underbara Angel äter glassstrut som efterrätt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel & Gizmo myser =) 
Test på Fb & tur jag är en Perfekt Fru ;) 
& en Omtänksam Mor =) 
Vår Söndag har vart otroligt mysig & självklart massa ute lek & bus så vår underbara Angel sten slockna redan vid 19,45 =)

Nu blir det mysa ner sej i soffan med min underbara Make & se film Så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll ni oxå där på andra sidan skärmen =)