måndag 29 februari 2016

Skottår =) Fina Pernilla & hennes Mor var här & jag fick super fin present Tack fina gumman =) Angel gör egen soppa =)

 
Hahaha Precis & visa e ju blinda för mycket =) 
Ja vad säger du Honey ;) Vist e det så =) 
Du & jag Honey =) 
Hej & hopp Sötisar , idag har vart en sån där underbar dag då allt bara flyter på & man känner sånt lyckorus i hela kroppen ;) 
Det är även skottår i år så det är lite roligt så grattis till alla som fyller den 29 Februari för i år får ni fira på er dag =) 
Fick underbart besök av Finaste Pernilla & hennes Mamma & Pernilla hade med sej en super fin present som jag blev helt rörd av så tårar kom ,så otroligt fin & go Pernilla är ,jag är så otroligt glad att vi lärt känna Pernilla & Johnny dom är underbara människor =) 
Tack ni finns Pernilla & Johnny !! 
Idag hjälpte Älskade Angel till i köket igen & hon gjorde sin egen lilla soppa ;) 
Angel tycker det är super kul att greja köket med mat & gegga ihop allt möjligt ;) 
Om det sen går & äta el inte spelar ingen roll ,vi får va försökt kaniner & testa haha så underbar hon är vår Lilla Sessa =) 
Idag boka Johnny bio biljetter till oss allihop (Jag,Peter,Angel,Pernilla,Johnny & Loke ) så på Torsdag går vi på bio så mysigt det ska bli =) 
Kolla andra bloggen på alla fin mys & familjebilder på oss ;) 
Världens finaste present från min fina underbara vän Pernilla =) 
Jag blev så rörd till tårar TACK Älskade Gumman du är bäst =) 
Wow vilken tur jag e en förtrollande Fru ,Fast det viste jag redan för det är min älskade Make noga med att visa & göra så jag känner det varje sekund ;) Älskar Dej Honey < 3
Min Underbara Make Peter överaska mej med lunch idag igen ;) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel grejar med morötter till sin soppa =) 
Angel soppa med allt möjligt i =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Docka Angel grejar med sin soppa =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel spelar sitt wii U =) 
Underbara Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel sminkar & fixar frisyrer på sin sminkdocka =) 
Världens Bästa Angel gör massa fina frisyrer =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel är super duktig på att fläta osv =) 
Världens bästa Angel visar hur fina frisyrer hon gjort så duktig hon är =) 
Älskade Angel så underbar & fin !! 
Gizmo kom & kolla in sminkdockan & var först lite reserverad haha 

Älskade Angel har räknat matte här hemma & gud vad duktig hon är min lilla Prinsessa & hon är så snabblärd så man tror knappt det är sant =) 
Nu ska vi mysa ner oss & se lite på tv men vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll för det ska vi ha ;)