torsdag 25 februari 2016

Min Underbara Make Peter överaska mej igen =) Paket kom idag =) Angel & Pappi åkte till badhuset =) Sorterar & grejar =) Massa MysPys =)

 
Hej & hopp sötisar ,idag så har vi fått sorterat lite bland kläder & lådor & gode gud vad kläder jag samlat på mej ;) 
Va ska ja göra av med allt ??!!
Hitta massa kläder med prislappar kvar & känslan att jaha hade jag köpt en sån typ hahahaha ...
Men nu är de ordning & reda bland Angels & mina kläder i allafall så får fortsätta ta låda/skåp dag för dag =) 
Skönt & få rensat bort & göra lite vår fräscht hemma =) 
Min Underbara Honey Kom hem & Överaska med en romantisk lunch i dag igen ;) 
Han kan allt han, min underbara Make ,puss på dej going !! 
Jag fick även ett jättefint doftljus som det står FOREVER AND ALWAYS på som en symbol på vår kärlek =) 
Min Älskade Son Daniel var & besikta deras bil idag ,skönt få det gjort han är ju bara så duktig & jag är så stolt över min älskade Daniel =) 
När Vi hämta Älskade Angel från förskolan berätta dom hon hade ramlat ner från en sten & slagit sej i mellangärdet :( 
Min Stackars lilla Prinsessa .
Men Angel hade inte ont el nåt som tur var ,för som en hönsmamma man är så undersökte jag henne direkt .
Angel & Pappi åkte till badhuset på Haga & simma & Busa medans jag greja undan här hemma =) 
Imorgon öppnar äntligen ikea här i Umeå & det är tydligen massa som tagit ledigt från jobb osv .
Tycker det är bra att de öppnar även här ,jag som bot söderut är ju van vid dessa affärer som ikea så för mej är det samma som en ica affär typ & tycker att det var verkligen på tiden de kom hit =)
Kolla andra bloggen på alla myspys bilder på oss =) så Happy happy ;)  
Ja imorgon öppnar dom =) 
Instagrambikld på att ikea öppnar imorgon här i Umeå =) 
Paket idag =) 
Med 3 pack trosor till älskade Angel =) 
Snygga slim stretch jeans till mej =) 
Underbar snygg modell =) 
Även 2 par svarta stretch jeans till mej =) 
En röd mysig tröja =) 
Wow kolla de fina doftljuset jag fick av min älskade Make Peter idag =) 
Med jättefin text FOREVER AND ALWAYS Som vår kärlek =) 
Självklart instagrambild tack Honey för de underbara ljuset & det doftar ljuvligt =) 
Blev överraskad med super god lunch & vitlöksbröd =) 
Mmmm YUMMIE!!! Min Man är allt en obotlig romantiker =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Docka Angel blev så glad av trospaketet hon fick idag =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel dansar för fullt =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel kör ett dansnummer för oss =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Älskade Angel redo för att åka till badhuset på Haga med Pappi =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så underbar & fin !! 
Världens bästa Angel skiner som en sol =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel ska nu checka in på badhuset med Pappi =) 
Angel fick nya badglasögon =) 
Underbara Angel ska byta om till badkläder =) 
Angel är så otroligt duktig på att simma =) 
Världens vackraste & finaste Angel simmar för fullt =) 
Angel badar & plaskar för fullt =) 
Mammis Älskade Docka Angel =) 
Angel var lite trött när dom kom från badet =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis kärlek Angel !! 
Vart en Lovely dag & vi mår otroligt bra här hemma =) 
Vår älskade Angel somna fort efter kvällisen ,så nu blir det vuxen mys här i soffan så ha en fin kväll på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen =)
Kolla andra Bloggen på alla mys bilder wiiie så underbart vi har det ;)