torsdag 11 februari 2016

Min Nya Kamera kom med Extern Blixt & Objektiv =) Vi Planerar för fullt inför AllaHjärtans dag =)


Godkväll på er sötisar, idag kom min Nya kamera & gud vad Happy jag är & med nytt objektiv & extern blixt wiiiie =) 
Ska bli kul fota min älskade Honey när han kommer hem & Angel =) 
Idag hämta vi ut Biobiljetterna inför Alla Hjärtansdag =) 
Har ju bokat in oss för en mysig Biostund =) 
Älskade Angel har busat & spelat ett nytt tv spel som hon blivit super duktig på =) 
Vi har städat & grejat här hemma & Victoria & Dan dök upp på en kaffe =) 
Nu ska jag & Angel mysa & se lite på bolibompa & ha lite mor & dotter mys & imorgon kommer min älskade Make hem Gud vad skönt & vad jag & Angel längtar =) 
Angel är jätte ivrig att Pappi kommer hem imorgon kväll & jag har lovat henne att få va vaken tills han kommer fast de kan nog bli sent =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Paket wiiie =) 
Den externa blixten =) 
Dagens instagrambild på nya bebisen som flyttat in här & kommer användas flitigt =) 
Se vad snygg den är =) 
I Love It =) 
Min Nya Kamera med extern blixt wiiie så happy =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel spelar tv spel =) 
Älskade Angel spelar tv spel =) 
Mammis Älskade Docka Angel !!! 
Underbara Angel grejar för fullt =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel !! 
Prinsessan Angel så underbar !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel !! 
Charmtrollet Angel lite tröttis !!!
Världens bästa Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel busar & spexar med Mammi & gör massa grimaser så vi skrattar så vi får kramp i magen haha 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel & Pappakatt myser =) 
Mammis Underbara Angel sover så gott så vacker & fin !! 
Fick svar på några frågor ang spafotbadet jag beställt =) 

Vart myspys idag & jag & Angel planerar & Fixar inför att Pappi kommer imorgon & det ska bli otroligt skönt kan jag lova =) 

Jag är så glad över kameran & den kommer användas lika flitigt som min andra =) 
Nu blir det se lite på tv så önskar er alla en underbar kväll så hörs vi imorgon igen =)