tisdag 16 februari 2016

Köpt ny Skidutrustning Fischer till Angel =) Angel åker skidor otroligt bra =) Min Georg Jensen bok kom =) Massa Myspys =)

 
Godkväll Godingar,imorse fick jag ett mail från förskolan att dom ska ha skidveckor i 2 veckor nu så otroligt kul & som vi alla vet så älskar Angel allt som har med skidor ,skridskor osv & göra =) 
Häromdagen åkte Angel skidor här hemma & vi såg att det är ett gränsfall att dom passar & vi sa att säsongen är ju slut nu ändå så vi köper nya nästa säsong .
Så fick vi mailet i dag så vi bestämde att vi hämtar hem Angel tidigt från förskolan & åka till stan & köpa ny skidutrustning till Älskade Angel ;)
Angel fick välja vilka hon tyckte om & hon fastna för fischer så det blev nya fischer skidor ,stavar & pjäxor som Angel valde =) 
Vi passa på köpa nya Varmfodrade Vikingsstövlar så Angel har extra =)
Pappi & Angel åkte in till stan skulle köpa lite strumpbyxor & Trosor till Angel & jag dog av skratt när dom kom hem hahaha 
Pappi hade köpt babytrosor med spets bak hahahaha jag fråga hur tänkte du nu hahaha så fel de kan bli ibland =) 
Angel har vart ute & åkt skidor & hon är ju otroligt duktig på det ,men är väl hennes Norska blod som gör det =) 
Så Angel brås på mej där jag älskar att åka skidor men är ju uppväxt med skidor på eftersom jag bodde i Norge & är Norsk =) 
Min Underbara Make passar upp på mej hela tiden & jag har det rejält lyxigt här hemma ;) 
Vid lunch i förmiddags kom min älskade Make hem & Överaska mej med lunch som vi hade på tur man hand innan vi hämta Angel på förskolan så det var romantiskt & mysigt =) 
Mail från förskolan om 2 veckors skidtema på förkolna wiie så kul för barna =) 
Fick köpte en ny kräm att smörja runt Angels mun då hon börjar få narr igen ... 
Denna kräm ska vara den bästa sa dom på apoteket så då testar vi =) 
Underbar överraskning min Underbara Make kom hem med lunch som vi åt på tur man hand så mysigt & romantiskt =) 
Dagens Instagrambild ....
Fick gokaffe & Tårta som efterrätt =) 
Min fina Georg Jensen bok kom idag =) 
Super snygg Georg Jensen bok =) 
Blir super snygg ha under Georg jensen vasen =) 
Dagens Instagram bild på min fina Georg Jensen bok så nu kan Chanel osv slänga sej iväggen ;) 
Prinsessan Angel valde mellan dessa skidor & ett par fast i annan färg =) 
Älskade Angel valde dessa skidor =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel väljer skidor =) 
Angels nya skidor,pjäxor & stavar & Varmfodrade Vikings stövlar .... 
Angel var super glad & nöjd över sitt nya skidsätt =) 
Angels Fischer pjäxor =) 
Angel älskar svart & gult =) 
Angels nya Viking varmfodrade stövlar =) 
Super bra varma stövlar till Angel =) 
Angel kortar sina nya pjäxor & stövlar =) 
Gizmo är med när vi packar upp Angels nya saker =) 
Mammis Älskade Docka Angel så stolt & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Dagens instagrambild på Angels nya skidor =) 
Dessa söta baby trosorna kom Pappi & Angel hem med ,jag dog av skratt hahaha 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel åker skidor =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel är super duktig på att åka skidor =) 
Världens Bästa Angel åker skidor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Skidåkerska Angel =) 
Underbara Angel åkte massa massa skidor & hade super kul =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Världens underbaraste Angel äter kvällis =) 
Våran älskade Prinsessa Angel =) 
Våran Underbara Angel alltid så otroligt Go & Glad !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel !!
Mammis Älskade Prinsessa så LOVELY!!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Underbara Angel myser Med Mammi & Pappi =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Min Underbara Make Gjorde mina favvo riskakor med vitlök & go kaffe sen massa massage =) LYX jag har det =) 
Test på fb =) 
Självklart kom Min Make högst upp =) 
Precis helt rätt har världens underbaraste Balans =) 
Hahaha ja det stämmer ju Angel,Peter ,Kärlek Lycka Älskade osv osv  men dog lite när jag såg Georg Jensen hahaha 
Ett fint kort från älskade Angels dop den 17/5-2010 =) 
Gud vilken underbar dag det vart & att se Angel så lycklig & att hon är så duktig på att åka skidor är ju helt otroligt =) 
Nu sover våran underbara Sussa & Vi ska ha vuxen mys så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla sötisar så hörs vi imorgon igen =)