onsdag 24 februari 2016

Honey Överaska mej igen =) Daniel & hans dotter Nellie kom =) Vuxen mys =)


Hej & Hopp på er Godingar ,idag överaska min underbara Make mej med kina mat igen till lunch haha 
Snacka om att jag har det lyxigt =) 
Idag efter förskolan kom Fina Daniel & hans Fina dotter Nellie hit & Hon & Angel busa lekte & hade super kul ihop =) 
Det blev bullens korv & sen måla rita & massa ute lek i snön =) 
Var super trevligt dom kom =) 
Daniel är så trevlig & snart ska vi alla dra till Ö-vik tjohoo det kommer bli så kul =) 
Kolla andra bloggen på allt myspys wow säger jag bara LOVELY ;) 
Min Underbara Honey överaska mej med kina mat igen gud vad gott det var & mysigt ha romantisk lunch hemma =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel,Nellie & Daniel =) 
Prinsessan Angel & nellie fixar med sina juicer =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel äter bullen korv med Nellie =) 
Söta Nellie & Angel =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel Målar & Ritar med Nellie =) 
Charmtrollen Angel & Nellie busar i snön =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Angel & Nellie har super kul i snön =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel & Nellie busar & har kul ihop =) 
Underbara Angel & Nellie gungar lite =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel & Nellie har kul ihop =) 
Gunga nu på vintern tyckte Angel & nellie var kul =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel med kompisen Nellie så fina =) 
Charmtrollen Angel & Nellie =) 
Angel & Nellie har lite soffmys =) 
Angel & Nellie kollar lite på netflix =) 
Sötisarna Angel & Nellie !! 
Angel & Nellie =) 
Dagens instagrambild på Prinsessorna Angel & Nellie =) 
Världens lyckligaste par =) Älskar dej så Honey My Love =) 

Älskade Angel sten slockna efter allt lek & bus & nu ska jag & min underbara Make mysa ner oss som vanligt & ha vuxen mys =) 
Men vi hörs imorgon igen så ha en underbar dag på er alla fina läsare =)Massa Massa mer bilder i andra bloggen på myset som vanligt ;)