torsdag 4 februari 2016

Halvår sedan min älskade Wille-Kille somna in :( Fick Fotvård av Fina Malin !! Angel så stolt & massa Mys =)


Godkväll på er kära läsare idag är det en sorglig dag :( 
Det har nu gått ett halvår sedan min älskade Prins Wille somna in & det har vart det värsta halvåret i mitt liv kan jag lova .
Vist jag biter ihop & undviker prata om han & sysselsätter mej med massa att göra så jag slipper tänka .
Men varje kväll när älskade Angel somnat & det är tyst i huset kommer ångesten & Tankarna ,så jag har nog gråtit mej till sömns varje kväll.
Saknaden & Tomheten blir bara större & större hela tiden & alla vane saker & rutiner gör så ont varje dag .
På kvällarna ligger jag & lyssnar efter Willes söta tassande steg som inte hörs & hans söta ljud när han ligger & drömmer men det är helt tyst & det vänjer jag mej inte vid så tystheten gör sej påmind varje natt .
Imorse när Angel åkt till förskolan röjde jag ,Malin & Rebecca upp här efter möhippan/svensexan igår som var lyckad med tanke på den korta planeringen det blev =) 
'Sen tog vi lite godsaker & la oss i soffan & börja kolla på serier =) 
Malin gav mej även fotvård innan hennes Gubbe Jimmy kom & Hämta henne =) 
Var mysigt ha Malin sovandes här & kul få umgås lite =) 
Jag & Angel har haft myspys & lekt & busat för fullt idag =) 
Idag kom även mina nya gardiner & en till födelsedagspresent till Angel =) 
Min Älskade Wille-Kille så  SAKNAD & ÄLSKAD !! 
Dagens instgarm & fb inlägg om min älskade Wille-kille som fattas mej gör så ont !!! 
Underbara goda mackor & salta kex med vitlöks ost =) 
Instagrambild =) 
Underbart jag får fotvård av fina Malin =) 
Instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel i sitt kvällsbad =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Älskade Angel busar & leker i badet =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Angels katt Gizmo la sej i handfatet =) 
Mammis Älskade Docka Angel myser i soffan med Mammi =) 
Prinsessan Angel så underbar !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Charmtrollet Angel har tagit på sej lite salva för att ta bort lite nare =) 
Älskade Angel & Gizmo Myser =) 
Världens Bästa Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel myser med sin Gizmo =) 
Underbara Angel & Gizmo soffmyser =) 
Paket kom med en till födelsedagspresent till Angel =) 
Vart en mysig dag & jag & Angel myser & busar för fullt =) Har vart kul att ha Fina Malin här men nu är hon hemma igen & jag & Angel ska mysa ner oss se lite på tv innan vi dejtar kudden igen =) så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =)