fredag 5 februari 2016

FredagsMys =)Mina nya Georg Jensen =) Nya Gardiner =) Feber & huvudvärk :(

 
TjoHoo då var det Fredag igen =) 
När Rebecca lämnat Älskade Angel på förskolan kom hon hem med super goda bullar med fyllning i så vi slappa ner oss i soffan & kolla på våra serier haha 
Jag har fått världens feber && huvudvärk från hell ,
Men vi har sett till att Dan är en backup ifall jag måste in på sjukhus el nåt då lämnar vi My & Vincent till han .
Men jag ska nog se till jag klara detta men skönt ha en backup =)Feber ca 39grader nu &  huvudvärk så tror jag går sönder :( 
Hoppas de är borta tills imorgon då jag ska var barnvakt åt My & Vincent ,men måste klara det eftersom Victoria är tärna på bröllopet annars hade jag nog fått ställa in .
Men för fina Pernilla & Johnnys skull måste jag bita ihop & klara ha barna imorgon .
Vi testa hänga upp nya gardinerna & vi får se om jag vänjer mej el byter tillbaka haha 
Idag kom Även lite mer Georg Jensen till mej Wiiie happy happy =) 
Även Georg Jensen ljusstake till Daniel & Reb fast det skulle komma 3 st men kom bara en så får ringa på Måndag & fråga vad som hänt .
Vi bara slappa hela dagen framför serierna & sen när älskade Angel kom hem blev det middag sen Gjorde vi fredagsmys =) 
Daniel & Rebecca åkte till stan till Elin & Andre & ska festa ikväll så Jag & Angel var själva på gården =) 
Vi har dykat upp massa Fredagsmys här & bäddat upp bäddsoffan & ska sova i den i natt & bara mysa =) 
Super god bulle & kopp kaffe till serierna jag & Reb kollar på =) 
Mail från dagis att Angel & förskolan ska på utflykt på Måndag =) 
Såhär ser gardinerna ut nu ... 
Paket med Georg Jensen kom idag =) 
Med mina salt & Pepparkvarn & mini skål med sked & Daniel & Rebeccas ena ljusstake ... 
Min Nya lilla Mini skål Georg Jensen med sked =) 
Mina  Georg Jensen Peppar & salt =) 
Daniel & Rebeccas ena ljusstake fast dom ska få 2 till så det blir tripp ,trapp,trull =) 
Dagens instagrambild på mina nya Georg Jensen =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel spelar spel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Vi har dukat upp FredagsMys =) 
Tänt massa levande Ljus =) 
Mor & Dotter Mys !! 
Massa smågråta ,chips ,naturgodis ,jordnötsringar osv =) 
Vi gotta oss med Kycklingtallrik =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel så underbar !! 
Mammis Älskade Docka Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel dansar & busar =) 
Älskade Angel har ett dansnummer för mej =) 
Underbara Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel dansar för fullt så duktig hon är =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så duktig på att dansa =) 
Världens Bästa Angel !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Angel sjunger så fint !! 
Angel ger Mammi världens bästa dans & sång uppvisning =) 
Prinsessan Angel så otroligt duktig !! 
Mammis Älskade Stolthet & Lycka Angel !!! 
Världens underbara Angel Älskar dej så mycket !!! 
Mammis Prinsessa så otroligt duktig & fin !! 
Blev rörd fick denna på fb av min fina vän Linda tack gumman !! 
Påke & Hans vän Daniel har dukat & gjort fint inför bröllopet mellan Pernilla & Johnny imorgon =) 
Jag & Angel har massa Fredagsmys & Angel är så otroligt mysig & go & bjuder på dans nummer & massa sång ,så duktigt hon är min lilla docka =) 

Nu blir de myspysa här så vi hörs imorgon igen så ha en fin fredagskväll på er alla =)