fredag 19 februari 2016

Fick Massa Beröm att Angel är den duktigaste på att åka skridskor & så hjälpsam =) Vi Var på Badhuset i sävar =) FredagsMys =)


God kväll på er sötisar , då var det Fredag & helg igen så underbart =) 
Vi älskar ju helger här & firar helgen med massa mys =) 
Vi var på sävar badhus i dag & busa & plaska så underbart =) 
Fick höra på förskolan idag att Älskade Angel är den duktigaste på hela förskolan att åka skridskor & Angel är så snäll & hjälper sina kompisa osv =) 
Så Angel är så otroligt duktig & den enda som får åka själv =) 
Angel sa så sött att "Jag måste ju hjälpa så många så jag hinner inte åka själv" ,lilla sötisen .
Men fröknarna Berömde Angel otroligt mycket & det är så kul & höra så duktig hon är =)
Kul & se att såna människor som INTE är mina vänner ändå är så J-la NYFIKNA att dom är här inne & läser & sen skickar info till en annan person hahaha så patetiskt , men kan bara skratta åt henne för de e ju så löjligt .
Varför inte skaffa sej ett liv istället hahaha ... 
Mer om de & vem personen är i andra bloggen & mer mysbilder där på oss =)  
Efter bad huset blev de massa Fredagsmys & Filmtajm =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel i badhuset =) 
Mammis Älskade Docka Angel när vi har glass paus =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel gottar sej med lite baconchips när vi åkte hem från badhuset =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD!! 
Vi har gjort Lite FredagsMys =) 
Olika ost ,kex & vindruvor ,gurkstänger & morots stänger ,dippar 
Naturgodis & olika riskakor =) 
Min fina kristall hjärtskål med smågodis i =) 
Dippar & olika ostar =) 
Tänt massa levande ljus överallt =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel med sin baconchips från badhuset & alltid så Go & Glad !!! 
Världens Bästa Angel har hällt upp sina baconchips i Hjärtskål =) 
Älskade Angel hjälpte Mammi duka & göra Mys =) 
Dagens instagrambild =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel =) 
Angel har hällt upp lite chips & dukat fram så duktig hon är =) 
Prinsessan Angel tar lite av sin godis spray =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så underbar !! 
Gjorde min profil bild på Fb för stöd av sjuka barn osv ... 
Min SysterDotter Christina har gjort om min Morfar & Mormors förlovningsringar se vad fin den blev =) 

Jag det har vart en otroligt fin & Underbar dag & vi har badat & busat =)
Det var otroligt kul få så mycket beröm av förskolan för hur duktig Angel är ,men de vet vi ju redan fast alltid kul höra från andra oxå =) Så vi är otroligt stolta =)  
Nu har vi fredagsmys för fullt så vi hörs i morgon igen =) 
Ha en underbar Fredagskväll på er alla sötisar för det ska vi ha =)