lördag 20 februari 2016

BusPlaneten & Big Boy =) Fina Pernilla & Johnny & Loke kom Jag fick fina tulpaner & Vi hade Mysig Parmiddag & Johhny gjorde världens godaste mat =) Fick AKUT Hämta My & Vincent !!

 
Godkväll på er Godingar ,vi börja dagen med att åka & handla lite inför ikväll & blev en lunch på Big Boy & Angel fick en ballong som hon var så glad för =) 
Sen till busplaneten så Angel fick busa & leka lite =) 
Har prata mycket med Victoria som börjar må dåligt & hon hittar inte sina mediciner & va stressad över det...jag försökte lugna osv 
Men När jag åkte för att hämta Pernilla,Johnny & Loke ,fick ja samtal från Victoria & hon var super dålig & troligen höll på få ett nytt anfall , jag såg framför mej att när jag kom fram skulle jag hitta henne på golvet så som tur var stod Johnny ute när jag körde förbi så jag kunde stanna be han hoppa in för jag vet ju att jag klara inte ta mej in i vics hus nu när de är snö halt & trappa själv ,Johnny hoppa in direkt & vi åkte bort till Vic .
När jag kom ditt kom Vic ut med My & Vincent som var påklädda & klara & satte dom i bilen & då kom taxin som skulle köra Vic till sjukhuset .
Jag körde bort & plocka upp Pernilla & Loke så åkte vi hem hit . 
Angel blev glad att Både My & Vincent & Loke kom =) 
Johnny börja göra middag ,Gud vilken lyx =) 
Dan ringde & var på väg med buss till stan så Peter tog med sej My & Vincent & åkte plocka upp Dan & körde hem dom till Victoria .
Här hemma fick vi världens godaste middag som Johnny gjort Wow så gott & detta var det godaste jag ätit =) 
Jag fick även en superfin blombukett med tulpaner som jag Älskar =) 
Vi hade super trevligt & mysigt & Angel & Loke hade super kul ihop =) 
Så kul att vi lärt känna fina Pernilla & Johnny så underbara människor det är =) 
Tack för den super goda middagen & en underbar Lördag Kväll/Natt det får vi göra om snart igen =) 
Älskade Angel har gjort fin teckning till mej i morse =) 
Prinsessan Angel har klippt & målat fina stjärnor man kan hänga upp så duktig hon är & stämplat med Emil & pippi & jultomte stämplar osv 
Tack älskade Angel för den fina teckningen & snöflingorna duktig du är =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel så glad över leksaker i bigboy boxen =) 
Mammis Älskade Docka Angel äter hamburgare =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel på Big Boy =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! Angel stolt över ballongen hon fick på big boy =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Underbaraste Angel busar på busplaneten =) 
Prinsessan Angel alltid lika Go & Glad !! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel gottar sej med en glass på busplaneten =) 
Angel fick en bil av Pappi idag =) 
Även 2 st roliga klippiga grejer en spindel & ett spindelnät ... 
Angel fick även en rolig En Godis grej av Pappi på busplaneten =) 
I brevlådan låg ett inbjudningskort till Ellens kalas till Angel =) 
Angel blev super glad för inbjudan till Ellens kalas =) 
Underbara Angel så glad över inbjudan till Ellens kalas =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel kramar om & myser med kortet så glad blev hon =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Wow kolla vilken fin blombukett jag fick Av Fina Pernilla & Johnny & Loke Tusen tack snälla ni =) 
Självklart en instagrambild på dom fina tulpanerna =) 
Inte alla som får en kock som kommer hem & lagar middag =) Johnny i full gång & fixar maten =) 
Instagrambild på Kocken Johnny =) 
Älskade Angel ,My & Vincent spelar tv spel =) 
Prinsessorna Angel & My & Prinsen Vincent =) 
Angel,My & Vincent !! 
Sötisarna busar & spelar =) 
Charmtrollen Angel,My & Vincent har kul ihop =) 
Instagrambild på charmtrollen Angel,My & Vincent =) 
Nu har Kocken Johnny gjort mat =) 
Fylld Baconinlindad fläskige som var extremt god det godaste vi ätit =) 
Olika såser som fetaostkräm ,gräslöksmajo...
örtkryddad klyftpotatis & sallad =) 
Självklart en instagrambild på det godaste jag ätit =) 
Satan iGatan vad guda gott detta var wow säger jag bara =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel njuter av den goda maten Johnny gjort =) 
Underbara Angel alltid så Vacker & go =) 
Fina Prinsen Loke gottar sej med den goda maten =) 
Loke så otroligt fin liten kille som kommer så bra överens med Angel =) 
Charmtrollet Angel har myst ner sej i soffan & spelar på Mammis Mobil =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel !! 
Älskade Angel & Loke myste ner sej i soffan & låg & spela på telefonerna =) 
Angel & Loke har kul ihop men nu på kvällen bädda vi ut bäddsoffan & dom busa & spela på våra telefoner =) 
Loke & Angel har kul ihop =) 
Det har vart en helt underbar kväll & så extremt trevligt ha Pernilla & Johnny & Loke här & säger bara wow vilken otroligt god mat Johnny gjorde de var det godaste jag ätit så blir svårt för Johnny att slå sej själv där haha 
Angel & Loke har haft super kul & det är så kul dom kommer bra överens =) 
Vi är så glada att dom kom hit & vi får snart göra om detta =) Ha nu en underbar natt på er alla så höres vi imorgon igen =)