tisdag 23 februari 2016

Blev Överraskad med romantisk lunch =) Var på sjukhuset =) Fick Massa Beröm ang Angel =) Angel & Pappi var & bada =)

 
Hej mina fina läsare , Angel var super glad när hon åkte till förskolan för de är ju skidveckor & det älskar Angel =) 
Min Underbara Make Peter överaska mej med lunch i dag med min favorit =) 
Så Romantisk han är & världens bästa på att skämma bort & uppvakta mej =) 
Åkte till sjukhuset i dag & skönt få de överstökat ,nu ska jag tillbaka om 2 veckor ca .
När vi hämta Älskade Angel på förskolan fick vi otroligt mycket beröm för att Angel även är bäst på att åka skidor & hon är så super duktig så fröknarna höjer henne i skyarna =) 
Vi vet vår lilla Angel är super duktig på många sporter men de är ändå kul få så mycket beröm =) 
Angel & Pappi åkte & bada på simhallen & Busa & plaska för fullt =) 
Mmmm YUMMIE!!! Min Älskade Make överaska mej med lunch =) 
Dagens instagrambild =) 
När vi åkte till sjukhuset sprang det 2 st små ponnysar löst på vägen ... 
Gud vad farligt 2 st lösspringande ponnysar ... 
Dom sprang kors & Tvärs ... 
Rätt var det var sprang dom över på andra sidan ... 
Prinsessan Angel när Pappi hämtar på förskolan åkte hon i backen =)
Världens Underbaraste Angel busar för fullt =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad =)
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel badar för fullt =) 
Mammis Älskade Charmtrollis Angel på badhuset  =) 
Underbara Angel & badankan =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!
Mammis Älskade Guda Gåva Angel gottar sej med en korv efter badet =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel somna gott =) 
Gud vad kul att Min & Angels blogg ligger på plats 4 av proffsbloggarna & Min & Peters på plats 8 =) 
Nu har Angel precis somnat efter en heldag med att åka skidor sen bada & plaska så hon somna väldigt fort min lilla Prinsessa =) 

Nu blir det massa vuxen mys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla Godingar =)