måndag 8 februari 2016

Beställt Ny kamera & Objektiv & blixt =) Georg Jensens salladsbestick kom & Bodums dubbelväggade kaffe/te glas =) Nya Kristallkronor kom =) Victoria kom & Dan åkte med henne hem !! Becks Nya Steinar Mys =)

 
Ny Vecka Nya Möjligheter =) Idag beställde jag hem en ny liten älskling ;) 
Nya Canon eos7d kamera med objektiv & extra blixt & minneskort så gud vad jag längtar tills den kommer nu =) 
När vi gjorde middag kom Victoria hit med en vit ros med hjärta i till Dan & vi satt & prata & käka middag ihop .
Men sen var hon tvungen åka hem  till barna & hon bad Dan följa med så dom kan fortsätta prata ut & han följde med Victoria hem .
Jag & Angel har lekt spelat spel busat & haft super kul =) 
Angel var med förskolan på utflykt till stan & det tyckte hon var super kul åka buss med alla kompisar på förskolan & fröknarna =) 
Vart en intensiv dag men nu blir det mys på mej & honey till Becks nya Steinar =) 
Kolla andra bloggen wiiie så HAPPY jag är ;) 
Min Nya Bebis =) 
& Objektiv =) 
Dagens Instagram bild =)  
Gud vad Rörd jag blev se vad fint skrivet av Victoria idag ... 
O gode gud jag fick tårar i ögonen av vad Pernilla & hennes Make Johnny skrivit ....
Se vad underbara Pernilla & Johnny är Tack mina underbara vänner ni är guldvärda =) 
Fick paket i dag =) 
Med 6 st dubbelväggade kaffe/te glas från Bodum =) samlar på dessa & nu har jag alla =) 
Win happy fick Georg Jensens sallads bestick idag =) 
Tänk i dag är det 4 år sedan min älskade Son Daniel fick sitt körkort =) 
Så kul bli påmind på fb om vad som hände denna dag för 4 år sedan & då fick Prinsen Daniel sitt körkort =) 
Stort paket kom i dag med 2 st nya lampor =) 
En till stor kristall krona  & en mindre som ska va i solariumet =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel spexar & busar & visar hur ett argt monster ser ut haha 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel dricker lite dolemino till kvällis =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel somna snabbt !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel sover så gott !!! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så Underbar & fin !! 
Wow blev överraskad med semla till beckfilmen =)  
Nu ska Vi se Nya Beck Filmen Steinar =) 
Underbart mysa ner oss med semla & se nya Beck =) 
Ja nu sover min älskade Docka Angel & Vi har myst ner oss & ska nu frossa i en nybakad semla & se nya Beck " Steinar" så ha en underbar kväll på er alla för de ska verkligen vi ha ;)så hörs vi i morgon igen =)
Kolla andra bloggen så myspys vi har det =)