måndag 22 februari 2016

Angel tog med skidutrustning till förskolan det är skidveckor nu =) Bockat in en överraskning så kul =) Olycka här på Sävarberg :( En Man omkom R.I.P :(

 
Hello i alla hus & hem ,hoppas ni har det bra där på andra sidan skärmen =) 
Idag var Angel så Glad när hon åkte till förskolan eftersom i dag börjar skidveckorna på förskolan så Angel tog stolt med sej sin skidutrustning =) 
Förmiddags när vi satt & drack kaffe hör vi ett pådrag av ambulans & polis som kom hitåt & dom stanna precis här borta .
Det visa sej att en Man i 50 års åldern kört skoter & kört på en sten ,han avled :( 
Gud vad hemska mina tankar går till hans anhöriga :( 
Tänk vad fort en olycka kan ske .
Peter åkte bort & hämta Dan på ica .
Dan kom hit & vi fika & han hjälpte Peter ,med att lyfta lite grejer osv =) 
Tack för hjälpen Dan det var guldvärt =) 
När Älskade Angel kom från förskolan var hon super trött men det är inte konstigt det var sena kvällar i helgen så vi tog en mysig hemma kväll & myste i soffan & kolla på netflix medans Pappi körde Dan till stan .
Idag boka & fixa jag en överraskning ,,,
wiiie Gud vad jag LÄNGTAR & ska bli så otroligt kul & SKÖNT =) 
Har så svårt & hålla mej men måste =) 
Längtar redan nu tills vi packar väskan & Checkar in wiiiie HAPPY HAPPY =) 
Men ni ser allt om överraskningen & massa mer bilder i andra bloggen ;) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel med sin skidutrustning på förskolan =) 
Mammis Älskade Docka Angel i morse när hon skulle till förskolan med sina skidor =) 
Dagens instagrambild =) 
Se vem jag hitta sovandes haha 
Daniel & Rebeccas katt snövit har gömt sej inne hos mej haha 
Snövit har lagt sej gott =) 
Fick brev & överraskning av min Älskade Pappa idag tack Pappa ,Gud vad jag saknar dej =) 
Var massa doftgranar i som Pappa säljer =) 


& en underbar fin lapp som jag blev så rörd till tårar av ..ÄLSKAR DEJ PAPPA & SAKNAR DEJ!!!

Uff så tragiskt & ledsamt ...R.I.P mina tankar går till hans anhöriga !! 
Fina Leif skicka kort på platsen för Leif åkte ditt :( 
Mammis Älskade Hjärta Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens underbaraste Angel busar & gör massa miner haha 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid lika Go & Glad !! 
Älskade Angel äter kväljs i sin soffa uppe i sitt rum =) 
Hahaha Pappi tar kort ... 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel somna gott =) 
Min Underbara Make Peter överaska mej med mina favvo riskakor & grönsaksstänger olika dippar ostar vindruvor osv =) 
Mmmm YUMMIE!!! Jag bara älskar riskakor med vitlöksost & paprika osv på =) 
Instagarmbild så bortskämd jag blir =) 
Gud vad jag Längtar tills de är dax att packa väskan ska bli otroligt skönt & precis vad vi behöver ;)
Vi har haft en lugn & mysdag & vår älskade Angel sover nu gott & nu ska vi njuta av min makes överraskning & se film så ha en fin kväll på er alla för det ska vi ha =