tisdag 2 februari 2016

Angel ritat så Fina teckningar =) Tjohoo Bröllopspresenten kom =)

 
Godkväll i alla hus & hem hoppas ni har det bra där på andra sidan skärmen =) 
Gud vilken tur jag hade idag kom champagneglasen jag beställt till Pernilla & Johnny inför möhippan imorgon =) 
Angel har ritat superfin teckning till mej på förskolan =) 
Jag & Angel har myst lekt & busat & efter vi borsta tänder skulle vi se klart ett avsnitt av Angels barn serie på netflix men min lilla
Sessa sten slocka fort i soffan så blir att bädda ner sej här inatt =) 
 En Penga check kom & det är alltid välkommet =) 
Hurra Paketet med bröllops presenten kom idag =) 
Dagens instagrambild på att champagneglasen kommit =) 
Underbara Angel har ritat så fin teckning till mej Tack min älskade Gumma va Duktig du är !! 
Älskade Angel ville ha hemma gjorda hamburgare i dag igen så det fick bli det till middag igen =) 
Prinsessan Angel äter hemma gjorda hamburgare =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel myser & ser tv =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel somna fort i soffan !! 
Charmtrollet Angel sover så gott !!! 
Nu sover Min Älskade Prinsessa Angel så gott bredvid mej på soffan så blir  för oss att sova här inatt =) 
Imorgon blir det Möhippa/Svensexa så blir en stressig dag men hoppas det blir bra & Älskade Angel ska sova hos Store bror Daniel & Rebecca men dom bor ju bara 10steg från huset så hoppas det ska gå bra =) 
Angel ser fram emot det & tycker det ska bli kul & jag har sakt att vill hon så e det bara komma ner till mej för jag är ju här huset =) Nu blir det lite mer tv mys på oss så ha en underbar kväll på er alla sötisar så hörs vi imorgon igen =) 
Kolla myset på andra bloggenwiie så underbart vi har det =)