måndag 15 februari 2016

Angel hemma från förskolan idag =) Mammi ,Pappi & Angel mys & Bus ute i snön byggt gångar & fortar =) Jag blir uppvaktad =)

 
Jag har Världens Bästa Man =) 
Hello på er Godingar , Hoppas ni alla haft en fin Allahjärtansdag igår & att ni uppvakta kärleken lite extra denna dag =) 
Fast man ska va lika fin & uppskatta kärleken varje dag året om men man kan lyxa till det lite extra en sån dag & det gjorde verkligen vi =) 
Jag är så otroligt lycklig & vi hade världens bästa AllaHjärtansdag Ever =) 
Angel är super glad & tyckte det var super mys vara på bio med Mammi & Pappi =) 
Idag var Angel hemma från förskolan för hopn har vart lite trött men det är för det blev lite sent i går & sen har Angel blivit lite förkyld så ville se vart de lede hen .
Men Angel är pigg ,busig & Glad så vi var ute byggde olika fortar & gångar i snön & åkte skrana & busa för fullt i snön så mysigt & kul & var mycket skratt kan jag lova ;) 
Blev inbjuden på ett ljusparty som jag ska gå på =) Jag älskar ju doft ljus & dessa ljus har gudolig doft så ska bli kul =) 
Blir bortskämd med kärlekstårta & kaffe =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så underbar & busar i snön =) 
Älskade Angel leker & Busar i snön =) 
Prinsessan Angel har super kul =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel åker skrana =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel ska åka ner för backen =) 
Tjohooo här kommer Prinsessan Angel =) 
Världens underbaraste Angel med sitt underbara skratt =) 
Mammis Älskade4 Mystrollis Angel har så kul =) 
Underbara An gel kollar på Pappis data =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel i sitt kvällsbad =) 
Angel & Gizmo kolla när Angel badar =) 
Mammis & Pappis älskade Angel  hjälper till & tvättar håret =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Våran älskade Sötis Angel !!! 
Min Älskade Make kom & Överaska mej i soffan med underbart goda riskakor med vitlöksost körsbärstomater & färska champinjoner & Te =) YUMMIE !!! 
Gud vad Kul att jag ligger på topp 5 av Proffbloggarna fast jag inte sköt den andra bloggen såbra det sista halvåret =) Men nu blir det skärpning =) 
Solen har skinit i dag & det har vart underbart väder .
Angel har haft en hemma dag med Mammi & Pappi så det har vart mycket lek & bus ute =) 
Nu sover vår älskade Docka & jag blev överraskad med te & goda riskakor som jag älskar så nu blir det filmas här hemma =) 
Ha en underbar kväll på er alla fina läsare =)