söndag 14 februari 2016

Alla Hjärtans Dag =) Bio,Kinamat,Kristal Hjärtskål från orrefors med gravering =) Sänt upp en hjärtlykta i himmelen =) Guldhjärta med diamanter & ilove you i =) Super fina teckningar & hjärtan =) Mysdag & kväll Helkroppsmassage & SpaBad =) Champagne & Jordgubbar =) Romantik =)

 

Fick denna på fb av min älskade Make idag =) 
Även denna bild la min älskade Make på min tidslinje på fb idag =) Tack Honey så underbar du är =) 
God & Glad Alla HjärtansDag på er fina läsare.
Kan bara säga att jag har världens bästa Make som är så extremt romantisk & underbar =) 
Jag har haft den BÄSTA  alla hjärtansdag EVER tror knappt det är sant ;) 
Idag vakna jag av kaffe ,frukost tårta blommor & massa presenter av min underbara Make & Angel =) 
Snacka om att jag har det bra ;) 
Jag fick så otroligt fina presenter så jag vart rörd till tårar ,Angel har ritat klippt & målat fina hjärtan & en teckning där hon målat oss på bion Tack min underbara Angel ,gud vad jag älskar dej =) 
Av Min Underbara Make Peter fick jag en kristall skål formad som ett hjärta från orrefors med ingraverat " Älskar Dej Världens Bästa Fru Vibeke " & Hjärta på ena sidan & på andra sidan " Peter & Vibeke 31/12-2008 vårar bröllopsdatum & två ringar =) 
Gud vilken fin skål & ha smågråta i =) 
Inte alla som har en sån extrem fin kristallskål där det står man är världens bästa fru på & att man är så älskad =) Tack min underbara Make =) 
Jag fick oxå ett guldhjärta med diamanter på & det stod ILOVE YOU i som jag ska hänga på mitt halsband ,tusen tack Honey du är bara bäst =) 
Vi gav älskade Angel hennes Allahjärtanspresenter & hon blev super glad =) 
Vi gjorde oss i ordning & Åkte på bio & såg filmen Alvin & Gänget gasen i botten & det var super mysigt & vi skratta & mös som aldrig för & jag såg hur lycklig Angel var att ha både Mammi & Pappi på bion =) 
Sen fortsatte Pappi överaska oss med att han beställt min favvo mat som vi hämta upp & åkte hem & myste ner oss & frossa i kina mat =) 
När vi ätit upp gick vi ut & sände upp en ljuslykta som var röd & ett hjärta =) 
Vi såg hur fint den hjärtlyktan flög iväg lååååångt bort & den står för evig kärlek så romantiskt =) 
Sen duka vi fram massa ostar,kex,rostbiff,potatissallad ,vindruvor,jordgubbar ,grönsaker osv osv & Angel hjälpte till attr blåsa upp våra ilove you ballonger & rosenblad överallt =) 
Angel var duktig & hjälpte mej skära paprika & champinjoner osv =) 
Wow vilken dag / Kväll detta är vi är så Happy happy =) 
Kolla andra bloggen på alla mysiga bubbelspabad med rosenblad & levande ljus & champagne & jordgubbar i badet massa massa fina romantiska bilder & Wow vilken massage jag fick ,massa MYSPYS WOW säger jag ;) 
Min underbara Angel har ritat så fin teckning på när vi ska på bio & skrivit Mamma & Hjärtan så fint =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel med sin fina teckning till Mammi =) 
Mammis Älskade Docka Angel grattar Mammi på Allahjärtansdag med en underbar fin teckning =) 
Wow se vad fin den är Angel har ritat oss på bion sen & skrivit Mamma & Hjärtan Gud vad fint blev rörd !! 
& två superfina hjärtan har älskade Angel målat & klippt ut gud vad duktig hon är min lilla Sessa =) 
Jag fick ett fint paket Angel slagit in själv så duktig hon är =) 
Gulliga Angel har lagt i några av hennes ringar & med hjärta på visa hon så söt & go hon är tack gumman =) 
Dagens instagrambild på min underbara Angel !! 
AllaHjärtansdags Tårta med fina hjärtan på =) 
Instagrambild på våran goda tårta =) 
Nu får mitt älskade Hjärta Angel sina Alla Hjärtansdags presenter =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel blev så Glad över sina presenter =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Solstråla Angel så lycklig över sina presenter =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel ska öppna andra presenten =) 
Världens Bästa Angel leker med sina presenter & blev så glad för dom =) 
Angel tycker snöglobbar är magiska så hon blev så glad =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!! 
Angel fick en kärleks snöglopp med två kärleksnallar i & det står Älskar dej på =) & en nalle i glas med ett hjärta & Ros =) 
Underbara Angel blev super glad när hon fick renen Sven från frost =) 
Se vad Underbar & vacker Älskade Angel är & hon kramar om sin sven =) 
Älskade Angels Alla Hjärtansdags Presenter Älskar dej så min fina Angel !! 
Mjukdjuret Sven från Frost & en kärlekssnöglobb med kärleksnallar i & det står älskar dej på & en glasnalle med hjärta & Ros =) 
Dagens instagram bild på mitt Hjärta Angel !! 
Se vilken fin tändare jag fick som det står MAMMAS TÄNDAREpå tack =) 
Fick ett Guldhjärta med diamanter runt & ILOVE YOU i =) 
Gud se vad Fint Guldhalsband jag fick av min Älskade Make tack Honey =) 
& Denna stora hjärtask med gelehjärtan ... 
& våra muggar det står Mrs Hedström på min & På min Makes står det Mr Hedström så fint =) 
Instagrambild på lite av vad jag fick så fint TACKunderbara er =) 
Fick en till present =) 
WOW WOW Kolla en Hjärt Kristall skål från Orrefors med gravering i ... 
Ena sidan står det " Peter & Vibeke 31/ 12-2008 & två ringar Vårar Bröllopsdatum =) Wow så romantiskt & fint !! 
Kolla vilken exklusivt fin Kristall hjärtskål med personlig gravering =) 
På andra sidan står det " ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA FRU VIBEKE " &  Ett Hjärta =) 
Wow kolla vad romantiskt & så fint blir rörd =) 
Inte alla som har en egen kristall skål med sånär fin text på =) 
Världens finaste Hjärtskål jag ska ha mitt smågodis i =) 
Självklart Instagrambild =) Wiiie så LYCKLIG jag är & så otroligt FINT gjort av min underbara Make =) 
Nu är vi framme på bipon ;) 
Älskade Angel framför skylten på filmen vi ska se =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så Glad att gå på bio med Mammi & Pappi =) 
Våran underbara Angel som vi älskar gränslöst mycket !! 
Stolt & Glad Angel på Bio med Mammi & Pappi =) 
Världens underbaraste Leende Angel har =) 
Våran Älskade Guda Gåva Angel !!! 
Självklart Dagens instgarmbild på älskade Angel på bion =) 
Stolta Pappi & Angel !!! 
Far & Dotter mys =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Pappi & Make med Underbara Angel =) 
Pappi & Angel har köpt massa popcorn & baconchips & läsk osv =) 
Min Underbara Make & våran underbara Angel !! 
Mina älskade Hjärtan Angel & Pappi =) 
Mor & Dotter Mys inne på bion som snart börjar =) 
Mor & Dotter Kärlek =) 
Underbara Angel äter baconchips =) 
Sötnosen Angel gottar sej på bion =) 
Våran älskade Dotter Angel så stolt & glad =) 
Älskade Angel på bion =) 
Mammis Älskade Sötis Angel !!! 
Pappi & Angel busar lite =) 
Min Underbara Make Peter & våran älskade Dotter Angel vi myser på bion =) 
Dagens instagrambild på vårar BioMys =) 
Angel & pappi inne i filmen =) 
Söta alvin & Gänget "Gasen i botten" =) 
Nu har vi sett filmen & inväntar att Pappi ska komma med bilen =) 
Prinsessan Angel så Go & Glad efter bion som var super lyckad =) 
Mammis älskade Bustroll Angel =) 
Älskade Angel dansar & sjunger för mej medans vi inväntar Pappi som hämtar bilen =) 
Våran underbara Angel så LOVELY!!! 
Min Älskade Make överaska mej med att han beställt min favvomat som vi stanna & hämta på vägen hem =) 
Min Favvo Mat som jag älskar att äta hemma lugn & ro & mysa med levande ljus & bara frossa =) 
Världens Bästa Angel gottar sej med kinamat =) 
Vår Älskade Docka Angel älskar oxå kinamat =) 
Mmm YUMMIE!! Angel älskar nudlar & friterad kyckling & kycklingspet =) 
Gud vad Gott tror vi åt så vi sprack haha =) 
Instagrambild =) 
Denna hjärt ljuslykta ska vi tända & sända upp i himmelen =) 
Så Romantiskt vi ska skicka upp detta hjärta tänt för evig kärlek =) 
Underbara Angel gör grimaser så vi skratta så vi fick kramp imagen alla tre =) 
Mammis & Pappis älskade Prinsessa Angel !! 
Angel visar den stora hjärtat vi ska tända & skicka upp i himmelen för oss =) 
Angel är jättenyfiken & ivrig hur den kommer se ut =) 
Min Älskade Make ska nu tända lyktan =) 
Världens bästa man ska tända vårar hjärta =) 
Prinsessan Angel kollar noga på =) 
Snart har Peter tänt hjärtat =) 
Angel är ivrig få se hjärtat flyga iväg =) 
Nu har Peter fått tänt hjärtat =) 
Snart så ...  
Det är ett jätte stort Hjärta =) 
Nu släpper min Älskade Make iväg vårar hjärta =) 
Gud vad fint & det flög upp fort & långt ... 
Underbart fint & Romantiskt !! 
Vårat fina hjärtlykta är nu uppe i himmelen =) 
Fint se Lyktan flyga iväg ... 
Otroligt Fint & Romantiskt =) 
Nu flyger det långt långt bort ... 
Förbi träden ...
Nu är våran kärlekslykta uppskickad för evig kärlek =) 
Dagens kärleks instagrambild =) 
Våran underbara Dotter Angel har en sång uppvisning för oss =) 
Underbara Angel sjunger & spelar fint för oss =) 
Världens duktigaste Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel är med & hjälper till i köket =) 
Mammis underbara hjälpreda Angel =) 
Angel hjälper till skär upp champinjoner & paprika & lägger fint på tallriken =) 
Älskade Angel så otroligt duktig & hjälpsam =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Angel är Världens bästa Mini Kock =) 
Älskade Angel tycker det är så kul & hjälpa till i köket =) 
Underbara Angel blåser upp våra kärleksballonger =) 
Angel knyter ballongerna & lägger ut dom fint överallt =) 
Vi har börjat duka upp ... 
Lite olika kex & vindruvor ... 
Olika ostar ... 
Lagt gelehjärtana i min fina kristallskål =) 
Angel & pappi fixar våra kärleksballonger & rosenblad =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Våran Underbara Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Våran Underbara Angel så Vacker & fin & Duktig !! 
Vi har dukat upp rostbiff & potatissallad osv .. 
Vi har tänt massa levande ljus överallt ... 
Myskväll .... 
Massa ostar,kex,vindruvor ,potatissallad,rostbiff grönsaker ,jordgubbar osv =) 
Underbart gott med jordgubbar =) 
Mmmm YUMMIE !!! Romantik !! 
Instagrambild på vårar kvällsmys =) 
Världens bästa Angel myser & grejar för fullt !! 
Vårar älskade Hjärta Angel !!! 
Våran underbara solstråle Angel så vacker !! 
Mammis underbara bustroll busar med jordgubbarna haha 
Prinsessan Angel älskar jordgubbar =) 
Mmmm YUMMIE!! Jordgubbar tycker Angel om =) 
Gizmo hade lagt sej i handfatet haha sötisen =) 
Kolla vilken fin underbar utmärkelse jag fick av Min Älskade Make på Fb =) 

Ja det har vart en underbar Allahjärtansdag den bästa EVER kan jag säga & jag har fått så otroligt mycket fint att jag knappt tror det är sant =) 
Nu har våran underbara Angel somnat med ett stort leende på läpparna =) 
Så nu ska vi ta en mysigt spa bad & sen ska jag få helkroppsmassage så underbart & jag blir så otroligt bortskämd av min älskade Make =) 
Hoppas ni alla fina läsare får ha en fortsatt fin alla hjärtansdag/Kväll så hörs vi imorgon igen =) 
Massa massa mer bilder på vårar spabubbel bad & myspys på andra bloggen wiiie så romantiskt =)