tisdag 19 januari 2016

Var på Sjukhuset igen !! Soffmys till Homeland =)

 
Jag dööör av skratt =) 
Godkväll alla sötisar, idag åkte jag till sjukhuset & fick fixat de som  behövdes med prover osv , gud vad skönt det var att få gjort det,har dragit mej länge för att göra detta & hoppas nu att jag kommer fixa att gå ditt några gånger till .
Efter sjukhuset myste jag & Rebecca ner oss i soffan & kolla några avsnitt av Homeland .
Gud vad kallt det är ute & Vi fryser som bara den så brasan har vart tänd hela dagen .
När älskade Angel kom från förskolan lekte hon i sitt dockhus & hon gör så fina konstverk & möblerar & grejar för fullt =) 
Så idag har det vart en stillsam dag men mycket var pga av att jag måste vila efter sjukhusbehandlingen så då passa de bra med Homeland som vi såg hela dagen .
Nu ikväll har jag vart igång & grejat & lekt med underbara Angel =) 
Nervös & sitta & vänta i väntrummet .... men skönt få det gjort & få börjat  =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Docka Angel leker & Grejar med sitt dockhus =) 
Älskade Angel har gjort fint rum uppe på dockhuset så duktig hon är =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel ,Angel så Stolt över hur fint hon gjort =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel gör så fint till dockorna =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel gottar sej med clementiner =) 
Världens Bästa Angel =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel !!! 
Älskade Angel äter massa frukt & ser barntv =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mysigt med tänd brasa =) 
Instagrambild myspys vi har =) 
Gud vad skönt det känns att ha vart på sjukhuset det är ett steg i rätt riktning =)
Älskade Angel busar & leker & är så otroligt go som alltid & vi har det både kul & mysigt =)  
Nu sover min lilla Docka gott i sin säng & jag kan inte låta bli gå in & pussa på henne mellan varven =) 
Nu ska vi fortsätta mysa här hemma & se lite på tv .
Ha nu en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =)