måndag 25 januari 2016

Tapetserat & Lagt Golv i solariumrummet =) Angel busar & Leker för fullt =) Klickat hem lite födelsedagspresenter till Angel =)

 
God kväll på er Godingar , wow vilken sovmorgon jag fick ;) 
Jag vakna av att Älskade Angel var ny duschad & ätit frukost ,borstat tänder & gjort sej klar för förskolan .
Rebecca & Angel hade smugit omkring & lät mej sova till kl 8,15 så gulligt av dom =) 
Rebecca gick ut & tapetsera väggarna i solariumet & det blev super bra =) 
Jag fick köpt lite födelsedagspresenter till älskade Angel idag så hoppas nu det kommer hem fort =) 
Jag & Rebecca kolla på serien Homeland hela dagen haha mysigt & ta det lugnt =) 
När älskade Angel & Daniel kom hem käka vi middag sen la Älskade Daniel golvet & hängde upp pappershållaren osv & ser redan nu vad bra detta kommer bli =) 
Älskade Angel busa & lekte & hade super kul innan vi myste ner oss i soffan kolla på netflix men Angel somna fort =) 

Så nu blir det vuxen mys kolla andra bloggen så myspys vi har det ;) 
Underbar Sovmorgon till 8,15 fick jag =) 
Se vad fint Reb har tapetserat =) 
Blir super fint =) 
Fondvägg plus en bård på varje sida =) 
Reb vart duktig & satt upp fondväggen =) 
Blir så snyggt =) 
Dagens instagrambild =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Docka Angel äter middag =) 
Mmmm YUMMIE!!! God kyckling =) 
Älskade Daniel har lagt golvet så sjukt bra det blev =) 
Insdtagrambild på golvet & Fondväggen =) 
Prova ställa ena stolen i ett hörn ... 
Pappershållaren på plats =) 
Blir super bra här inne =) 
Stolen i andra hörnet & det blir nog här den får stå =) 
Bordet ska inte vara där utan ett annat mindre grått glasbord =) 
Kommer bli super fint här inne =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel åker rullskridskor & spark på samma gång =) 
Prinsessan Angel busar & leker =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel har tagit på lite salva mot narr så söt =) 
Mammis Underbara Angel så vacker & fin !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel somna gott =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel sover så gott !! 

Underbara Angel är så påhittig & har så kul när vi busar & leker & grejar =) 
Angel somna fort efter en busig dag =) 
Jag är så glad att det börjar bli klart i solariumet så snart kan jag börja sola =) 
Nu blir det filmmys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla =)