måndag 11 januari 2016

Tagit Bort KontorsDelen från vardagsrummet =) Mina Bords speglar & Vita Rosor till Georg Jensen vasen kom =)

 
Hello Sötisar idag kom äntligen mitt paket med bordsspeglarna & dom vita rosorna till min Georg Jensen vas jag har på vardagsrumsbordet ,Gud vad Fint & Stilrent det blev =) 
Fick Äntligen efter många års grubblerier tagit bort skrivbordet & kontorsdelen från vardagsrummet & det blev super bra .
Flytta vitrinskåpet till hörnet & ändra om lite så nu är det stort & luftigt =)
Angel var på Förskolan sen var det full gas här hemma =) 
Vi käka morotsstuvning till potatis & falukorv & det älska Angel =)
Kolla andra bloiggen så myspys vi har wow säger jag bara ;)  
Mina bordsspeglar & vita rosor kom wiiie =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mmm YUMMIE !!! Morots stuvning,potatis & falukorv satt bra =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel busar i sitt kvällsbad =) 
Prinsessan Angel gömmer sej i badet bakom dusch draperiet =) 
Mammis Älskade Docka Angel Alltid så Go & Glad & Underbar & Fin !!! 
Mammi relaxar & ska se Nya Beck " Gunvald" =) 
BordsSpegeln på plats =) 
Även vita rosorna i Georg Jensen vasen =) 
Blev super mysigt =) 
Njuter av en kopp kaffe & pausar =) 
Dagens instagrambild =)

Just nu är det lite huller om buller men det är för  vi tagit bort kontors delen i vardags rummet & håller på greja här =) 
Men blir klar med de sista imorgon .
Nu ska Vi fortsätta mysa & se färdigt på Becks Nya film Gunvald =) Ha en underbar kväll på er alla för det ska vio ha så hörs vi imorgon igen =)