fredag 22 januari 2016

Shit Vattnet har frysigt :( Satte upp kristallkronan =) FredagsMys =)

 
Underbar Fredag igen som vi bara älskar här hemma ,veckan har gått otroligt fort & idag har Min Älskade Make vart borta i 1 vecka så nu är det bara 3 veckor kvar ,hoppas det går fort fort .
Det är tomt här hemma utan han.
Fast jag & Angel har super mys =) 
I morse när vi vakna var vattnet frusit ...suck säger jag bara....
Men de beror på att jag bad Älskade Daniel stänga av vattnet in till lilltoan eftersom det låter som bara den därifrån på natten när det fyller upp vatten o grejar ...så tänkte inte på att det är typ 30minus  ute & de e bra om vattnet rör sej .
Men efter några timmar hade vi fått igång vattnet igen tackolov =) 
Jag & Rebecca låg & glodde på Homeland & nu är vi på säsong 4 & det är så otroligt spännande =) 
När älskade Daniel kom från jobbet fixa han & Rebecca upp min stora kristall lampa & det blev super fint så jag är såååå Nöjd =) 
Jag & Angel bädda upp soffan & duka fram massa Fredagsmys & myste för fulla muggar & såg på netflix & barn tv =) 
Vi spela även Memori & Angel vann hela tiden ;) 
Fick även mina nya byxor & Topp & Angels myskofta idag =) 
Angel blev super glad & ville självklart ha på den direkt =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel leker med sitt dockhus =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel beställde kycklingtallrik till fredagsmys mat =) 
Mmmm YUMMIEFredagsMys mat =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
YUMMIE!!! Kycklingtallrik gillar vi =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel =) 
Älskade Prinsen Daniel & Rebecca grejar med min nya kristalllampa =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Gamla maskros lampan som jag sprayat svart ... 
Nya lampan på plats =) 
Jag är super nöjd =) 
Angel myser i soffan =) 
Instagrambild på kristall lampan =) 
Paket ... 
Med en mysig varm kofta till Angel =) 
Prinsessan Angel öppnar sitt paket =) 
Otroligt mjuk varm & go kofta till Angel =) 
Med fickor fram på =) 
Mina nya byxor ... 
Köpte 4 st byxor =) 
Även denna modell & det satt perfekt =) 
Även en ny topp =) 
Instagrambild !! 
Älskade Angel ville prova koftan direkt =) 
Charmtrollet Angel i sin nya kofta =) 
Underbara Angel poserar =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel !! 
Världens underbaraste Angel så nöjd över sin kofta =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel !! 
Instagrambild på underbara Angel i sin nya kofta !! 
Prinsessan Angel & Mammi spelar Memori & Fredagsmyser =) 
Lite FredagsMys !! 
Instagrambild !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel vinner stort =) 
Älskade Angel spelar Alfons memori & vinner =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Världens vackraste & Finaste Angel så glad hon vinner =) 
Mammis Älskade Sötnos Angel =) 
Underbaraste Angel fredagsmyser med Mammi =) 
Älskade Dej Så Otroligt Mycket Min Underbara Angel !! 
Vart en underbar dag & kväll & jag & Angel myser för fullt här & nu ska vi fortsätta ha Fredagsmys så vi hörs imorgon igen så ha en underbar Fredag på er alla fina läsare =)