fredag 15 januari 2016

Pappi åkt ut på sjöön på jobb !! FredagsMys !!

 
God kväll på er Godingar ,imorse när Älskade Angel vakna hade Pappa åkt ut på jobb till sjöss .
Angel tog det bra eftersom hon viste om de & dom sa ordentligt hejdå igår kväll.
Vi starta morgonen med massa Mammi & Angel Mys innan frukost .
Idag fick jag Klickat hem några sol krämer eftersom mitt solarium kommer på Måndag mellan 16-18 =) 
Gud vad Jag Längtar & Hoppas nu det flyter på med att bära in de & koppla osv .
När Älskade Angel kom från förskolan gjorde vi massa Mammi & Angel mys =) 
Vi bädda upp soffan duka fram massa fredagsmys & sen satte vi på filmen minions =) 
Wow kolla vilken fin teckning jag fick av Älskade Angel idag Tack min underbara Gumma !!!
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY & gör grimaser =) 
Älskade Angel ger Mammi stolt den fina teckningen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Kolla vilka fina teckningar jag fick av Älskade Angel idag & en med min bokstav "V" Tack fina Angel =) 
& dessa fina målningarna Angel gjort så fina =) 
& denna fina målning älskade Angel gjort tack Angel vad fina dom är !! 
Till FredagsMys middag körde vi Tacos =) 
Mmmm YUMMIE!!!
Tacos Älskar vi här hemma =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel gottar sej med en taco =) 
Världens underbaraste Angel !! 
Dagens instagrambild !! 
Vi har dukat fram lite Fredagsmys =) 
Underbar kopp kaffe på maten satt bra =) 
Vi ska kolla På Minions =) 
Instagrambild !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel myser med si n Gizmo =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel !! 
Charmtrollet Angel fredagsmyser med Mammi =) 
Älskade Angel så underbar & alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel !!! 
Underbara Angel ville hjälpa mej blåsa ut ljusen =) 
Angel blåser ut ljusen =) 
Min Lilla Prinsessa får stå på tå för att nå upp & blåsa =) 
Gud Vad Duktig Angel är !! 
Älskade Angel alltid så Hjälpsam & Go !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel busar & spexar lite =) 
Världens vackraste & Finaste Angel !! 
Hahaha ja det vet jag ju redan ;) Roliga test på fb idag =) 
Hahaha ja vad säger man =) 
Ja de stämmer allt =) 
Jag & Angel har haft en underbar Mor & Dotter kväll & vi har myst allt vi orkar & busat & haft kul =) 
Känns redan tomt utan Peter men hoppas dagarna går fort tills han kommer hem igen .
Nu sover min lilla Prinsessa & jag ska se lite på tv men vi hörs imorgon igen så ha en fin Fredagskväll på er alla Mina Fina Läsare.