lördag 23 januari 2016

Mor & Dotter Mys =) Älskade Angel lär mej göra Lombands & Vi spelar spel =)

 
Magisk Lördag med massa myspys här hemma =) 
Älskade Daniel & Rebecca åkte tidigt till Rebs farmor för dom skulle hjälpa henne flytta så dom var borta hela dagen & kvällen .
Jag & Angel har myst & haft super kul idag =) 
Älskade Angel har lärt mej göra Lombands ikväll & Vi har Spelat memori & haft massa LördagsMys här hemma =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Vi har dukat fram massa Lördagsmys =) 
Älskade Angel kortar så fint =)  
Mammis Älskade Docka Angel =) 
Mammis Älskade Hjärta busar =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel lär Mammi göra Lombands =) 
Charmtrollet Angel är duktig & lär Mammi göra Ombands =) 
Angel kortar lampan & Myset =) 
Vi gotta oss med Norska Smash Yummie !! 
Instagrambild på Älskade Angel & Lördagsmyset =) 
Min Första Ombands som Angel lärt mej =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Angel äter lite risifrutti =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel !! 
Världens bästa Angel vinner hela tiden när vi spelar ;) 
Prinsessan Angel & Mammi har buskul =) 
Älskade Angel busar med Mammi =) 
Min Underbara vackra Angel !!! 
Vi har haft en riktig Mor & Dotter dag/kväll med massa bus & mys & nu sover min lilla Prinsessa bredvid mej här i soffan efter en mysig dag & kväll =) 
Nu ska jag försöka se en film men vi hörs i morgon igen så ha en underbar Lördagskväll ni med på andra sidan skärmen =)