onsdag 20 januari 2016

Min Georg Jensen Golv vas kom =) Paket från Gymgrossisten kom =) Sålt Min "Smurfan" V70 idag !!

 
Godkväll i alla hus & hem =) 
Idag kom det lite paket & min efterlängtade Georg Jensen Golvvas kom gissa om jag blev Happy happy =) 
Fick även leverans från gymgrossisten med mer celsius & Fat Burner så nu har vi snart fixat till allt inför träningen =) 
Fick sålt min trotjänare Smurfen idag .
Det var ledsamt när jag såg hon åka härifrån så det kom lite tårar .
Men kan ju inte ha flera bilar stående så det var lika bra få sålt henne .
Jag har ju Min Älskade Bebbe kvar & det är ju min favvo bil =) 
Älskade Angel har vart & busat på förskolan & sen när hon kom hem busa & lekte vi & Angel rita fina teckningar osv =) 
Har haft extremt illamående & huvudvärk i dag men men de går över bara kämpa på =) 
Mail från förskolan =) 
Paket med massa pappersrullar att ha i tork grejen som ska sitta på väggen i solariumet =) 
Tork hållaren som ska sitta på väggen =) 
Fick med en påse choklad ,det var gulligt av dom =) 
4 burkar  & 2 olika märken =) 
Söta Gizmo har lagt sej i lådan =) 
Sötisen Gizmo =) 
Glömt visa er mitt nya träningslinne som kom för nån vecka sen =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Älskade Gizmo la sej gott i lådan haha 
Mammis Älskade Docka Angel leker för fullt =) 
Prinsessan Angel har kul med sitt dockskåp =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel äter clementiner =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Paket med min Georg Jensen golvvas =) 
2 st stora paket från gymgrossisten kom =) 
Med tre flak celsius =) 
& 2 st shakar en rosa & en svart =) 
Min Älskade Georg Jensen golvvas =) 
Fått hem flera av Bodums glasen jag samlar på =) Bodums dubbelväggade kaffeglas =) 
Kolla vad Snygg Georg Jensens Golv Vas är =) 
Dagens instagrambild på min underbara Georg jensen golvvas =) 
Älskade Angel gör fina konstverk =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Älskade Angel ny duschad & busar =) 
Världens Bästa Angel så underbar & fin !! 
Älskade Angels konstverk =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel somna gott !! 
Charmtrollet Angel sover så gott !! 
Mammis Älskade Prinsessa Angel sover gott & Gizmo ligger som vanligt bredvid =) 
Nu har jag sålt smurfan .... 
Sista bilderna på min volvo V70... 
Nu kör dom härifrån med smurfan ... 
Instagrambild !!! 
Ja de var med blandade känslor jag sålde smurfan idag men ändå skönt få de gjort eftersom hon stod ju bara .
Älskade Angel har duschat & ätit kvällis sen sten slockna hon efter vi borsta tänderna .
Angel är så otroligt go & Underbar & vi har det så Mysigt här hemma =) 
Nu ska Vi  mysa ner oss i soffan & se fler avsnitt av Homeland =)
Ha en underbar kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)