söndag 3 januari 2016

Kalas Hos Nova sen till Ludde,Erika & Ebba =) Städat bort Julen i vardagsrummet =) Mina Georg Jensen på plats =) Underbara Helena & Peter kom jag fixa håret =)




God Kväll på er alla Godingar ,idag var Angel på kalas hos Nova & det tyckte Angel var super kul få träffa Nova igen =) 
Sen åkte Angel & Pappa till Ludde & Erika & Ebba & busa lite =) 
Helena kom hit idag & Fixa mitt hår & jag blev som vanligt super nöjd =) 
Vi fika & babbla alltid lika trevligt =) 
Idag har vi städat bort Julen i hela vardagsrummet & jag passa på ta bort grinden runt kaminen osv .
Blev otroligt fint med mina Georg Jensen golvljusstakar & bords ljustakar & så kul få ställa iordning & nu är vardagsrummet rent & fräscht så LOVELY =) 
Det börja snöar nu ikväll passa ju bra när vi väl städar bort julen haha =)
Putte åkte hem från fjällen idag ;) 
Kolla andra bloggen på allt myspys =)  
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel Gör sej redo för kalas hos Nova =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel redo för att åka på kalas hos kompisen Nova =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Instagrambild på Prinsessan Angel !! 
Älskade Angel knackar på Hos Nova =) 
Underbara Angel ska på kalas hos Nova =) 
Angel har gett Nova presenten =) 
Älskade Angel leker & busar =) 
Världens vackraste & underbaraste Angel !! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel gottar sej med tårta =) 
Fina Nova öppnar presenter =) 
Nu blir det fiskdamm det älskar Barna = 
Älskade Angel ska fiska på Novas kalas  =) 
Nova börjar Fiska =) 
Prinsessan Angels fiskar =) 
& Älskade Angel fick napp =) 
Underbara Angel & Nova !! 
Kärt återseende mellan Angel & Nova =) 
Snabbmat idag när vi städar bry julen här hemma =) 
Världens bästa & underbaraste Angel spelar spel med Pappa ,Ludde & Ebba =) 
Julen borta i vardagsrummet =) 
Underbart med nya soffbordet ... 
tagit bort gallret runt kaminen =) 
Blev mycket större & finare utan gallret =) 
Nya stora kandelabern på plats =)  
Mina Georg Jensen ljusstakar på plats blev super fint =) 
5 st Georg Jensen ljustakar på bordet underbart =) 
Tänt nya stora kandelabeln =)  
Så fint det blev är super nöjd =) 
Mina 3 st Golvljusstakar Georg Jensen på plats =) 
Gud vad Jag Älskar Mina Georg Jensen kan jag säga =) 
Instagrambild på att nu är julen bort plockad i vardagsrummet =) 
Myser i soffan med mina julfavvosar =) 
 Vart en underbar dag & skönt jag fått fixat håret igen =)
Angel har haft en otroligt riklig dag vart på kalas hos Nova & sen busat lekt med Ebba =) 
Nu känns det så skönt att mysa ner sej i soffan det är så rent & fräscht & vi myser som aldrig förr =) 

Nu ska vi fortsätta göra det vi är bäst på & det är vårar kvällsmys =) Ha en fin kväll på er så höres vi imorgon igen =)