lördag 9 januari 2016

Hämta Anna & Kenny vi käka Middag & hade Trevligt =) Angel fotar & har kul =) LördagsMys i Angels nya soffa =)

 
God Kväll på er Sötnosar =) Vi börja morgonen med massac morgon mys här =) 
Sen åkte jag & Hämta Anna & Kenny eftersom vi körde hem dom vid 4 i natt då de dracks lite bubbel osv så hade dom sin bil här =) 
Anna & Kenny käka middag med oss & fika innan dom åkte hem =) 
Vi hade otroligt mysigt & Trevligt =) 
Sen blev det mys framför tv till barnfilm & lite lördagsmys här hemma =)
Kolla andra bloggen som vanligt massa myspys här ;)  
Fick hämtat paket på ica som kom igår men hann inte hämta innan dom stängde =) 
Med min nya Georg Jensen ljusstake =) 
Gud vad otroligt fin den va Tjohooo så Happy =) 
Mammi lite trött idag =) 
Mammi idag =) 
Jag Är Världens stoltaste Mammi =) 
Jag lite sliten idag då det inte blev så mycket sömn =) 
Angel tar lite kort på Mammi =) 
Puss på min lilla Angel =) 
Mammi blir kortad av Älskade Angel =) 
Angel kortar för fullt haha 
Mammi & Angel bus =) 
Mammi Idag =) 
Blev en del kort lilla Angel hann ta haha 
Angel tar massa kort ....
Angel har kul med att ta kort med min mobil =)
Puss på min älskade Angel =) 
Världens lyckligaste & stoltaste Mammi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel har Målat sej fint med läppstift =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY !!! Angel myser med kattungen vi passar åt Daniel & Rebecca =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel busar & leker med sina barbies =) 
Fina Kaira & hennes kattbebis vi är kattvakter åt Daniel & Rebecca =) 
Älskade Angel myser med katterna =) 
Prinsessan Angel busar för fullt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel lördagsmyser i sin soffa uppe i sitt rum & ser film =) 

Gud vilken mysig dag vi haft ,älskade Angel leker busar & myser för fullt =)
Angel tyckte det var super mys att ha lördagsmys i sin nya soffa uppe i sitt rum & se film =) 
Nu sover min älskade Docka så nu blir det vuxen mys här & se film men vi höres i morgon igen såc ha en fin kväll det ska vi ha =)