söndag 31 januari 2016

Grattis Älskade Lillebror Stefan =) Beställt Funky Kidz T-shirt & Vattenflaska =) Panik planerar Möhippa/Svensexa =) Champange glas !!

 
 God kväll på er Sötisar , Först måste jag säga Hipp hipp Hurra stort Grattis till min älskade Lillebror Stefan som fyller år idag =) 
Hoppas du får en underbar fin dag =) 
Idag bestämde jag att fixa en möhippa & Svensexa till Pernilla & Johnny eftersom jag fick veta att ingen fixat det till dom & dom gifter sej på Lördag .
Så nu gäller det planera snabbt snabbt men blir tyvärr inget märkvärdigt för det hinns inte med tyvärr .
Jag & Angel har busat & lekt hela dagen & haft riktigt mysigt här hemma =) 
Jag fick i panik gjort en beställning på champagne Glas med gravering på till Pernilla & Johnny till bröllopet så hoppas nu att dom hinner komma tills onsdag då jag tänkt ha Möhippan =) 
Har haft mailkontakt osv så glasen görs imorgon & skickas imorgon så med lite tur nu så hinner dom komma tills onsdag =) 
Jag & Angel satt & kolla på nya funky kidz T-shirt så Angel valde & vi beställde 2st & en vattenflaska ,så hoppas dom kommer i veckan eftersom det börjar på söndag =)
Sen bädda vi rent sängarna &  duscha & gjorde oss iordning & gick & la oss i min säng & såg på tv & myser där just nu =) 
Glömt visa dessa 2 Hjärttallrikar jag köpt i fredags =) 
Jätte fina hjärt tallrik/skålar =) 
Mammis Älskade Docka Angel fick en present =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så Glad =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel så otroligt glad över presenterna =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Angel fick en bil & en lastbil =) 
Angels röda sportbil =) 
& vita Lastbil =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Vi tog hämtmat idag så gott med kycklingtallrik =) 
Älskade Angel gottar sej med kycklingtallrik =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Bästa Angel bygger koja =) 
Underbara Angel badar & busar =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel busar i badet =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel har super kul i kvällsbadet =) 
Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Prinsessan Angel så Fin & mysig =) 
Älskade Angel äter kväljs efter badet =) 
Underbara Angel så LOVELY!!! 
Världens Bästa Angel ny badad & isin siden pyjamas =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel !! 
Mammis Älskade Sötis Angel !! 
Underbara ,Vackra Angel !! 
Gud vad Myspys vi har här uppe i Mammis säng finns inget mysigare än att lägga sej i renbäddat ny badad & se tv & mysa & ha min lilla Angel bredvid mej ,för hon ska sova med Mammi kväll =) 
Ha nu en underbar söndagskväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)