onsdag 27 januari 2016

Beställt Angels Kalasgrejer & presenter =) Pappakatt har inte kommit :(

 
Hej Godingar ,idag fick jag klickat hem lite kalas grejer till Älskade Angels kalas =) 
Jag & Angel satt & kolla på frost tema för det vill Angel ha på sitt kalas & hon fick välja vad hon ville ha för grejer så nu är det på väg hem hit =) 
Skönt & få det gjort =) 
Fick även klickat hem några födelsedagspresenter till så nu är jag snart klar med allt inför Angels Frost 6 årskalas =) 
Fick klickat hem några nya gardiner ,även döläckra fönsterlampor 
gud vad jag längtar tills allt kommer =) 
Rebecca åkte & Gjorde ögonfransar i dag & Daniel åkte skridskor så dom var inte hemma förens vid 22 ca .
När jag & Angel låg & mös & hade bestämt vi bäddar upp i soffan & sover där eftersom Angel är ledig från förskolan imorgon så myste vi lite extra =) 
Vid 20,40 kom Dan hit & ville låna lite vin ,men han fick låna med sej brezzers & en champagne han skulle överaska Vic .
Tyvärr vakna Angel precis när han kom så hon kicka en stund innan hon somna igen .
Jag & Angel har myst & busat & ligger här på soffan & myser för fullt till tv =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel åker rullskridskor =) 
Charmtrollet Angel åker rullskridskor =) 
Älskade Angel så otroligt underbar & Fin !! 
Mammis Älskade Prinsessa Angel spelar tv spel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens bästa & finaste Angel !!! 
Mmmm YUMMIE!!! Kyckling & sallad & nudlar osv =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så underbar & Fin !! 
Mammis Älskade Docka Angel äter god mat =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel !!! 
Världens Bästa Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Nu sover min underbara älskade Angel här bredvid mej i soffan & jag ska kolla på tv en stund men e lite oroligt för Pappakatt han har inte vart hemma sen igår kväll :( 
Jag går & ropar & ropar men han kommer inte & det är inte likt han ...Hoppas han kommer snart .
Ha nu en fin kväll på er alla så hlörs vi imorgon igen =)