söndag 24 januari 2016

Äntligen är väggen uppbyggd =) Köpt tapeter lim & stor kandelaber & Ögondroppar =)Snöar för fullt & Angel busar i snön =) Söndagsmys =)

 
Härlig Söndag & äntligen idag byggde älskade Daniel upp väggen som vi rev för att få in solariumet & han  koppla & dragit all el osv 
Daniel & Rebecca fick upp hela väggen & isolerat & gipsat osv idag & sen köpte vi tapeter så vi ska tapetsera imorgon =)
Det snöa lite idag så älskade Angel busa ute i snön & hade kul =)  
Fick köpt en stor kandelaber 165cm så nu har jag 3 st stora =)
Daniel & Rebecca hämta även dom ögondropparna jag köpt av Nadja som gör att ögonvitan blir kritvit =) 
Sen har jag & Angel spelat tv spel & vanligt spel ,läst böcker & myst som bara den =)  
Dagens instagrambild =) 
Tur jag har Duktiga Daniel & Rebecca här nu när Peter är på sjön =) 
Prinsessan Angel morgon myser med Mammi & spelar tv spel =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel så LOVELY!! 
Söta lilla Gizmo =) 
Gizmo har hittat en ny sovplats haha 
Älskade Angels katt Gizmo så söt =) 
Prinsessan Angel har gjort så fint Lombands armband till mej tack älskade Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel ska ut & busa i snön =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
Älskade Daniel & Rebecca har isolerat ordentligt ... 
Äntligen är väggen snart klar =) 
Prinsen Daniel & Rebecca är så otroligt duktiga =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Docka Angel kollar när store bror Daniel & Rebecca jobbar =) 
Älskade Angel är med & kollar så allt blir rätt =) 
Charmtrollet Angel busar i snön =) 
Älskade Angel kastar sej i snön & har super kul =) 
Prinsessan Angel hoppar & busar för fullt =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel ute & leker =) 
Underbara Angel gör snöbollar =) 
Mammis Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel skotar lite snö =) 
Angel älskar att vara ute & busa i snön =) 
Mammis Älskade Hjälpreda Angel så otroligt duktig !! 
Voila nu är väggen klar =) 
Blir super bra kan jag lova hurra vad kul snart bara tapetsera & börja göra i ordning =) 
Älskade Angel fick en egen special varmmacka idag med en söt nallekorv =) 
Min super goda varma macka =) 
Dagens instagrambild på super goda varma mackor =) 
Valde mellan denna tapet ... 
& denna ...men det blev denna vi sätter upp i solariumet kommer bli super snyggt =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel så LOVELY =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel spelar lite spel =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel så Underbar & fin !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel =) 
Världens underbaraste Angel kvällsmyser med Mammi =) 
Här är den stora kandelabern jag köpte idag av Vic =) 
Tapeterna & limet till solariumet =) 
Ögondropparna som gör ögonvitan helt kritvit som jag köpte av Fina Nadja =) 
Fina Budord jag fick för 2016 =) 
Jag är så glad att väggen äntligen är uppe & hoppas de blir tapetserat imorgon ,sen är de bara byta handsken på 3fas kabeln & koppla in stereoanläggningen & sen sätta upp hyllor osv & göra i ordning så kanske på tisdag kan jag premiär sola för första gången i mitt eget solarium =) 
Wiiie vad jag längtar =) 
Nu ska jag & Älskade Angel fortsätta ha kvälls mys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar söndags kväll på er alla sötisar =) så hörs vi imorgon igen som vanligt =)