torsdag 7 januari 2016

Anna & Kenny kom =) Vi åkte till Nyby =) Min Georg Jensen Vas & Georg Jensen skålar kom Wiiie så snygga =) Massa Mys =)


Hej & hopp i alla Hus & hem , Gudars vad kallt det är ute nu kan jag säga ,i morse var det 23,9 & blev kallare utöver dagen brrr så kallt men vi eldar för fullt =)  
Idag kom Anna & Kenny hit & vi fika & hade det super trevligt =) 
Vi körde Anna & kenny hem till Annas Ex Erik på nyby & hämta Annas sista grejer & det gick bra =) 
Gud vad mycket renar osv vi såg på vägen var helt otroligt =) 
Vi hade trevligt sen var de hem till dom lämna av alla grejer sen åkte vi hit & surra lite igen =) 
Vi blev uppbjudna upp till Daniel & Rebecca på middag & Älskade Angel var super glad & sprang runt busa med alla katterna =) 
Skön det var att sätta sej till dukat bort & sen få serverat kaffe =) 

Kolla andra bloggen på alla mysiga bilder ;) 
Brrr Nu har verkligen kylan kommit ... 
Fick lite små paket idag =) 
Med 2 st tass vantar typ som Angel blev super glad för =) 
Uff idag kom pappren om att Fylla i för vAngels skolgång i sävar skola osv ,Gud vad stor hon redan blivit min Lilla Prinsessa !! 
Peter & kenny i bilen vi är på väg till Nyby =) 
Peter & Kenny fann varann & babbla på som aldrig förr & har många gemensamma vänner så det var trevligt jag & Anna satt bak & babbla på =) 
Var otroligt mycket renar på vägen =) 
Det var extremt mycket renar på vägen var väl saltet dom var ute efter =) 
Se så söta =) 
Vi blev bjudna på middag uppe hos Daniel & Rebecca =) 
Mysigt sitta hos Älskade Daniel & Rebecca & käka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gokaffe på maten med choklad kan inte bli bättre =) 
Instagrambild =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel spelar på Mammis mobil =) 
Charmtrollet Angel busar =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Docka Angel !! 
Prinsessan Angel myser & busar =) 
Älskade Angel när vi ska läsa saga =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel så Underbar !!! 
Världens bästa Angel somna gott efter sagan =) 
Underbara Angel sover så gott i Mammis säng =) 
Paket kom idag =) 
Med Min Georg Jensen Vas & 2 stycken Georg Jensen skålar =)
Snacka om Lyx =) 
Wiiie WOW så snygg Georg Jensens vasen är =) 
Denna snygga Georg Jensen vas ska stå på bordet med vita rosor i =) 
Gudoligt fina Georg Jensen skålar =) 
En stor & en Medium skål =) 
Instagrambild =) 
Instagrambild på mina Georg Jensen som kom idag =) 
Wiiie så Happy över mina fina Georg Jensen skålar =) 
Gud vad Jag är glad över dessa skönheter har flyttat in här =) 
Självklart fb inlägg oxå =) 
Fb inlägg =) 
Lite roligt test men sant =) 

Ojoj gud vad många händelser det vart på en stund tror det var ca 42 vänförfrågningar & massa på chatten =) Många som börjar inse hur en viss person beter sej hahaha 
Ja mina fina läsare ni får sova gott & var rädda om er =) 
Vart en bra dag & jag behöver inte säga hur lycklig jag är över mina Georg Jensen va hahaha 

Ska bli kul när jag får ställt allt på plats & gjort i ordning ordentligt =) 
Wiiie känns så skönt kan jag lova = )
Nu ska Vi mysa ner här & se film men vi hörs imorgon igen så ha en underbar dag på er alla sötisar =)