fredag 8 januari 2016

Anna & Kenny kom På Middag så Trevligt & jag Fick Så Fina Blommor =) Angel bara avgudar Kenny & Anna =) Hade super trevlig kväll/Natt =)


God kväll på er alla fina läsare ,idag var Angel på förskolan & vi greja här hemma sen kom Anna & Kenny hit & Vi käka middag & Fika =)
Jag fick super fina blommor av dom tack snälla =) 
Sen blev det att vi satt & surra & hade trevligt ända ut till kl 04 på morgonen =) 
Anna fick berättat för sina föräldrar om Kenny & det kommande bröllopet =) 
Angel busa & Lekte med Anna & Kenny & Angel tycker så bra om dom & la beslag på dom =) 
Vart en underbar Kväll/Natt =)
Vi körde hem dom vid 04 eftersom det blev lite alkohol till maten för både Anna & kenny =) 
Kolla andra bloggen på allt myspys vi har ;) 
Angel kom hem md ett super fint häfte hon gjort på förskolan =) 
Älskade Angel har målat Olof se vad fint =) 
Kolla Angels fina tomte =) Duktig hon är min underbara Prinsessa !! 
Mammi relaxar =) 
Älskade Angel kortar Mammi =) 
Mammi & Angel myser & Busar =) 
Mammi lite trött & sliten mn redo för Fredags Gäster =) 
Angel tycker det är så kul ta kort md min mobil =) 
Världens stoltaste & lyckligaste =) 
Angel tar massa kort =) 
Angel kortar Mammi haha 
Mammi & Angel låg & myste en stund =)
Jag fick blommor ... 
Se vad Fina Blommor Jag Fick av Fina Anna & Kenny =) 
Dagens Instagram bild på dom otroligt fina blommorna jag fick =) 
Anna & Kenny =) 
Blivande brudparet Anna & kenny vid middagen =) 
Anna & Kenny =) 
Anna & Angel =) 
Mammis Älskade Docka Angel i Annas knä =) 
Charmtrollet Angel myser med Anna =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel & Anna busar =) 
Världens bästac Angel sminkar Anna =) 
Jag & Anna dela Best Bitches hjärta =) 
Angel kortar Kenny =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende  !! 
Prinsessan Angel & kenny busar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel så underbar & go =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel =) 

Har vart en underbar kväll/natt & det har vart så trevligt ha Anna & Kenny här dom är så otroligt trevliga & goa =) 

Angel har haft super kul & hon somna inte förens kl var närmare 22,30 ca .
Angel har sminkat både sej själv & Anna så dom vart super fina =) 
Nu blir det försöka få nån timmes sömn innan min älskade Angel vaknar =)