fredag 29 januari 2016

Angels Kalasgrejer kom & Angel fick en Frost Mugg =) Mina Chanel solglasögon & Dolce Gabbana kom idag =) Wiiie Pappakatt kom hem igen ;)

 
Underbar Fredag Igen & vi Njuter som bara den =) 
Idag kom det en stor låda med alla Angels kalas grejer hon pekat & vi klickat hem inför hennes 6 årsdag & Temat i år Är Frost & Prinsess kalas =) 
Älskade Angel blev super glad & sa flera gånger när vi öppna & kolla på allt att detta var precis det jag sa jag ville ha på datan haha jag försökt förklara att det hon peka på datan la jag i en kundvagn på datan & sen betala & då skickar dom hem de vi beställt & gud vad glad Angel var =) 
Jag fick även hem mina nya Chanel solglasögon ett par vita & ett par svarta Även ett par Dolce &Gabbana solglasögon & gud vad nöjd jag blev =) 
Idag kom Älskade Pappakatt hem & gode Gud vad Glad jag blev ;))) 
Jag var livrädd & trodde räven tagit han & jag har gått i två dygn & vart ledsen & inte kunnat sova för jag har ropat på han ifall han skulle komma .
Så ni förstår lyckan nu när han kom .han är skadad & haltar & ser ut som han vart i slagsmål & har skadat ögat .
Jag har tvättat ur ögat & alla småsår & känt igenom han så inget är brutet osv så nu hoppas jag på en snabb tillfrisknad .
Angel blev oxå super glad att Pappakatt kom ,han skrämde oss verkligen genom att vara borta i två dygn .
Men nu är han här hos oss igen & det känns bra =) 
Min Fina svägerska Marie skicka bild på att hon skickat upp min öronsnäcka & Angels vantar =) Wiie hoppas den kommer fort nu =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel busar =) 
Hahaha fick broavgift från sundsvall när jag & Angel åkte ner till gbg =) wow 18kr kosta de åka över bron =) 
Kom 3 st paket idag wiiie happy =) 
Mina Nya svarta Chanel solglasögon såååå läckra =) 
Ett par vita Chanel solglasögon =) 
Chanels logan =) 
Så otroligt snygga =) 
Chanels solglasögon wiiie =) 
Vist är dom snygga =) 
Ett par svarta & ett par vita Chanel solglasögon har nu flyttat in  här hemma =) 
Wow jag är så Happy happy =) 
Självklart dagens instagrambild På mina nya Chanel =) 
Även ett par vita Dolce Gabbana solglasögon köpte jag =) 
Mina läckra Dolce & Gabbana solglasögon =) 
Mammis Älskade Docka Angel sjunger & busar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel så lycklig & ska öppna sin födelsedags låda med kalas grejer hon valt som kom idag =) 
Älskade An gel testar en Frost blåsgrej =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel blåser för Gizmo som är med & kollar vad Angel beställt =) 
Underbara Angel fick en Frost mugg hon önskat sej =) 
Angels fina frost mugg =) 
Angel blev super glad =) 
Vi har gjort Lite FredagsMys =) 
Instagrambild =) 
Älskade Pappakatt kom ÄNTLIGEN Hem efter 2 dygn =) 
Tack Gode Gud att Pappakatt kom hem =) 
Pappakatt ligger tätt intill mej & har sin ena tass på mej =) 
Fina fina Pappakatt vad vi saknat dej & vart orolig !! 
Älskade Prinsen Pappakatt äntligen hemma hos oss tack Gode Gud så Glad jag är ,var så Rädd Räven tagit han =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Charmtrollet Angel spexar =) 
Puss på dej min underbara Angel !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel busar =) 
Världens vackraste & Finaste Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel ska spela memori med Mammi =) 
Världens bästa Angel =) 
Prinsessan Angel vinner stort över Mammi =) 
Älskade Angel & Mammi myser & spelar Memori =) 
Mammis underbara Docka Angel somna så gott !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Vi har haft en underbar Fredagskväll med massa mys ,spel & lek =) 
Det känns otroligt skönt att Pappakatt är hemma igen & han ligger här bredvid Angel & Gizmo & sover gott =) 
Nu ska jag plocka undan lite & sen ska Vi se lite på tv & ha massa myspys som vi nog är bäst på att ha =) 
Ha en underbar Fredagskväll på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen =)
Kolla andra bloggen så mysigt ;)