onsdag 6 januari 2016

Angel & Pappa var hos Björn & hälsa på =) Honey bjöd på Middag & Så Mysigt fick fin present =) Myspys =)


Godkväll Godingar =) Fy farao Vad kallt det var i morse nu börjar kylan komma det var 23 minus i morse brrrr så vi eldar för fullt här hemma =) 
idag var Angel & Pappa Hos Björn & hälsa på =) 
Pappas kusin Carolin med man & barn var där precis som Ludde,Erika & Ebba så Angel hade super kul många kompisar att leka med =) 
Sen var det hem & bada & göra sej redo för förskolan imorgon =) 
Jag Åkte hem till Putte först vid vid 16 som bjöd på go middag =) 
Jag fick jättefina ljusstakar som Putte köpt från Thailand till mej en ljusstake som blev tre stycken tripp trapp trull så det var gulligt av han =) 
Det känns otroligt bra & jag är så lycklig & se andra bloggen på allt myspys =) 
Mammis Älskade Docka Angel gör som stora syster Linn & ville ha bandage =) 
Det är kallt & halt ute .Pappa & Angel på väg till Björn =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Erika,Ludde,Elvira & Freja ... 
Freja & Ebba =) 
Älskade Angel så underbar =) 
Fick köpt ny vedförvaring i dag blev super bra =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel i sitt kvällbad =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Solstråle & Hjärta Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Nya Vedförvaringen =) 
Såhär ser solariumet ut som vi snart får hem =) 
Fick bilder av stefan på ett likadant =) 
Gud vad Jag Längtar tills det kommer =) 
Såhär kommer Mitt Solarium se ut typ =) 
Denna fina ljusstake fick jag av Putte som han köpt i thailand till mej =) 
Jättefin med elefanter på =) 
Det är tre st =) 
Se vad fina ljusstakar jag fick av Putte idag som han köpt i Thailand =) 
Gulligt det blev tripp trapp trull =) 
Dagens instagrambild på dom fina ljusstakarna =) 
Vart en mysig dag & kväll & nu blir det mysa ner sej i soffan & se lite på tv så ha en underbar kväll på er alla mina fina läsare =) 

så hörs vi som vanligt imorgon igen =)