söndag 10 januari 2016

Angel & Pappa på Busplaneten & sen Middag Hos Ludde ,Erika & Ebba =) Putte Bjöd på Middag & Fika =) Var Hos Victoria & tog en snabb fika =)


God Kväll Godingar idag har Älskade Angel & Pappa vart på busplaneten med Ludde & Ebba sen åkte dom med dom hem & käka middag & busa & lekte för fullt =) 
Idag var vi hemma hos Putte & han gjorde go middag där & Gofika så  mysig =)
Kolla andra bloggen på allt myspys ;) 
Älskade Angel kortar Mej hela tiden haha 
Angel kortar Mammi i soffan ... 
Puss på dej min lilla Angel =) 
Angel kortar Mammi =) 
Världens Lyckligaste & stoltaste Mammi =) 
Angel fotar Mammi =) 
Angel & Mammi busar & Myser i soffan =) 
Mammis Älskade Docka Angel på väg till busplaneten =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel busar =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel busar & har kul på busplaneten =) 
Angel så snabb så Pappa hann inte med & ta kort haha 
Underbara Angel =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel spexar & busar för fullt =) 
Älskade Angel & Ebba =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel fick en godis spray =) 
Underbara Angel & Ebba har kul =) 
Angel & Ebba busar =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så underbar & fin =) 
Angel & Ebba leker i hop hemma hos Ebba efter middagen =) 
Älskade Angel busar med Ebba hos Ebba =) 
Underbara Angel har mys med Mammi =) 
Världens Bästa Angel myser i soffan & ser barn tv =) 
Mor & Dotter Mys !! 
Jag får massa Goa Pussar av älskade Angel =) 
Mor & Dotter KÄRLEK!!! 
SMACK!!! Jag Får Världens underbaraste Puss av älskade Angel !!! 
Angel & Mammi Myser !! 
Världens finaste Angel med Mammi =) 
Mammi & Angel Mys !! 
Jag Är Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi med min Underbara Angel !!! 
Dagens Instagram bild på vår Mor & Dotter KÄRLEK!!! 
Gud vilken underbar dag det varit ,var hos Victoria tog en snabb fika =) & Angel har haft super kul så hon sten slockna fort efter allt lek & bus på busplaneten & sen hemma hos Ebba =) 

Nu ska vi börja kolla på en serie som heter Homeland som Anna & Kenny rekomendera =) 
Så nu blir det soffmys här så ha en underbar kväll på er alla fina läsare så hörs vi imorgan igen=) 
Kolla andra bloggen som vanligt på allt mys ;) Fur vad jag Är Happy ;)