tisdag 5 januari 2016

Angel & Pappa på Busplaneten =) Middag Hos Fina Victoria =)

 


Hej Godingar , idag har det vart full rulle men avslutandes med en super trevlig kväll hos Victoria där det bjöds på god middag & Trevligt sällskap =) 
Angel & Pappa var på busplaneten & med Ludde & Ebba sen hem till Pappas kusin Patrik & där blev dom bjudna på middag =) 
Min Fina Malin kom hit & vi gjorde oss klara & åkte ihop till Vic =) 
Där var det super trevligt & vi åt & drack gott =) 
Ja var hemma rätt tidigt ca 00,30 =) 
Så kolla allt myspys på andra bloggen ;) 
Prinsessan Angel så glad det kommit massa snö =) 
Älskade Angel på förskolan & Gud vad kallt det är ute !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! Angel ger Mammi sånt fint brev =) 
Wow se så FINT Min Älskade Angel gjort gud vad varm i Mammihjärtat jag blir =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Jag fick så otroligt Fint brev av Min Älskade Prinsessa Angel =) 
Älskade Angel på Busplaneten =) 
Mammis Älskade Docka Angel =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel på busplaneten =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Världens bästa & Underbaraste Angel !! 
Underbara Angel så LOVELY !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel busar för fullt =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel har så kul =) 
Älskade Angel har kul på busplaneten =) 
Mammis Älskade Docka Angel !! 
Tjohooo här kommer älskade Angel =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel !!! 
Underbara Angel busar & har kul =) 
Tjohooo här kommer Angel åkandes =) 
Underbara Angel så otrolig duktig & säker på allt =) 
Nu ska Prinsessan Angel & pappa åka efter n rolig & busig dag på busplaneten =) 
Victoria bjuder på god mat =) 
Underbar god mat hos Victoria =) 

Vart en underbar dag & vart så mysigt & Trevligt hos Victoria =) Var kul Malin.R. kom förbi =) 
Angel har haft super kul & det är det viktigaste att hon har kul =) Nu ska vi mysa ner oss & se på tv innan de blir att dejta kudden så ha en underbar kväll på er alla fina läsare =)