torsdag 28 januari 2016

Angel ledig förskolan har planeringsdag =) Invigde solariumet idag =) Orolig För Pappakatt :(

 
Så gott & morgon mysa i sängen =) 
God kväll i alla hus & hem ,imorse låg jag & Angel & drog oss & myste lite eftersom hon är ledig från förskolan idag för dom har planeringsdag =) 
Efter frukost lekte vi & spela lite spel & sen äntligen gick vi ut i boden & jag tog en solning medans Angel & Reb gick in & påbörja middagen =) 
Gud vad skönt & Lyxigt ha solarium hemma igen =) 
Var ju några år sedan jag hade det så ja njöt verkligen kan jag lova =) 
Angel har vart super duktig som vanligt & är så hjälpsam & vi städa greja lite här hemma inför helgen =) 
Nu ikväll har vi spela lite memori & ha netflix mys =)
Angel somna fort så nu blir det massa MYSPYS Kolla andra bloggen så LOVELY Vi har det :)  
Fick paket med min mys kofta idag =) 
Denna Mys kofta kom idag gud vad underbar den är =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel leker Pirat =) 
Mammis Älskade Docka Angel busar & leker Pirat & har kul =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens Vackraste Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel vann Memori när vi spela =) 
Charmtrollet Angel alltid så underbar & fin !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Gizmo har bäddat ner sej själv =) 
Sötisen Gizmo =) 
Våran fina söta katt Gizmo bädda ner sej själv under täcket & på kudden =) 
Angels söta lilla Katt Gizmo =) 
Gizmo Vakna när vi börja korta henne =) 
Gizmo var snabb & la sej under Angels täcke innan Angel hann lägga sej =) 
Sötisen Gizmo =) 
Instagrambild på våran fina söta Gizmo =) 
Gizmo Sover alltid bredvid Angel & nu när vi bädda upp skynda hon sej krypa under täcket & la sej =) 
Älskade Gizmo ligger under täcket & med huvet på kudden & väntar på att Angel ska lägga sej =) 
Våran fina goa mysiga katt Gizmo =) 
Älskade Angel Mammis underbara Mystrollis !! 
Hyllan uppsatt & klar i solariumet & den stången under är perfekt hänga sprayflaskan med desinfektions medel på =) 
Solariumet klart =) 
Underbart ha ett eget solarium hemma =) 
Lite solkrämer uppsatt =) 
Papperhållaren på plats bara papperskorg som saknas nu =) 
Stereon får stå på golvet den ska kopplas in i solariumets högtalare med behöver special kontakter ... 
Dagens instagrambild =) 
Spegel uppsatt =) 
Blev super mysigt & Lyxigt =) 
Fick denna snygga coola tränings shake =) 
Kolla villken prick säker text =) 
Man kan ha Proteinpulver i botten & vitaminer osv i andra & skaka shake i den stora smart va =) 
Jag bara älskar denna shake lätt & ta med & man kan ha med sej de man behöver & självklart rosa & snygg =) 
Instagrambild på min nya träningskompis I Love it =) 
Paket till mej med ... 
3 paket med 25 portioner diet som jag ska börja med på måndag =) 
Vart en magiskt fin dag & mysigt ha min lilla Angel hemma idag & vi har myst ,spelat spel & haft kul ,mycket skratt & bus på oss =) 
De var underbart att få ha solat en stund & gud vad lyxigt & skönt ha solarium hemma igen =)
Daniel & Rebecca var snälla & åkte & handla lite & jag fick min Rosa träningsmugg & lite till fredagsmyset i morgon =) 
Jag Är så ledsen Pappakatt har inte kommit än & jag är så rädd Räven tagit honom så jag har ropat & ropat i snart 2 dygn & kan inte hålla tårarna borta ,,,,önskar så han kom nu .
Pappakatt har aldrig gått från gården på över ett år så varför skulle han bara försvinna nu :( 
Gode gud hoppas inte räven tagit honom ,uff gör så ont :( 
Kom hem nu Pappakatt vi saknar dej ....  
Nu sover min Lilla Docka & det är så underbart höra hennes underbara andetag ,det är som ljuvaste musik i mina öron jag går in & pussa & kramar på henne hela tiden =) 
Ha nu en underbar kväll för det ska vi ha & de är Vi bäst på så hörs vi imorgon igen =)